AVÍS DE COOKIES

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de fer que la seua navegació siga segura, fer una anàlisi estadística de les visites a la web, i conéixer la seua usabilitat. Si vol més informació pot consultar la nostra POLÍTICA DE COOKIES. Pot acceptar l'ús de cookies fent clic en "ACCEPTAR" o Configurar/Rebutjar cookies dent clic en "CONFIGURAR/REBUTJAR".

Obertura botigues Castelló

Castelló - Mercadona inaugura els seus dos primers supermercats eficients a la ciutat de Castelló el 29 de novembre

20 de novembre de 2018
  • Este nou concepte de supermercat presenta novetats en totes les seccions i millores tant en l'àmbit mediambiental, com en el tecnològic i de servici, amb l'objectiu d'optimitzar l'experiència total de compra dels seus clients.
  • La reforma del supermercat situat al Grau de Castelló, per a adaptar-lo al nou Model de Botiga Eficient, ha suposat una inversió de 3,3 milions d'euros i la participació de 20 proveïdors d'obres.
  • D'altra banda, la construcció d'un nou supermercat situat dins del centre comercial Estepark ha suposat la inversió de 2,7 milions d'euros i la participació d'altres 35 proveïdors d'obres.

Mercadona té previst inaugurar el 29 de novembre les seues dos primeres botigues amb el nou Model de Botiga Eficient a la ciutat de Castelló; l'una al Grau de Castelló, concretament a l'avinguda de Ferrandis Salvador; i l'altra dins del centre comercial Estepark, a l'avinguda d'Enrique Gimeno número 101, la nova obertura de la qual suposarà el tancament de la seua altra botiga més pròxima situada a l'avinguda de Tàrrega Monteblanco. La reforma de la primera d'estes ha suposat una inversió de 3,3 milions d'euros i la participació de 20 proveïdors d'obres, i l'obertura de la segona, una inversió de 2,7 milions d'euros i la col·laboració de 35 proveïdors. En total, la companyia ha invertit 6 milions d'euros a la ciutat de Castelló per a dotar-la de les seues dos primeres botigues eficients. Este nou model de supermercat reforça l'excel·lència en el servici, optimitza l'acte de compra dels seus clients i presenta millores de les quals es beneficien tant "els Caps" (clients), com els treballadors, els proveïdors i la societat.

Amb esta finalitat, este nou model té novetats en totes les seccions. Per exemple, disposa d'una góndola central en la perfumeria per a la cosmètica especialitzada, una nova secció de forn amb talladora de pa, xarcuteria amb pernil al tall i envasament, i una exposició nova en la pescateria per als productes de petxina, entre altres novetats.

Esta nova generació de supermercat eficient disposa, entre altres millores, d'uns corredors més amplis i un nou model de carro de la compra molt més ergonòmic i lleuger. A més, la sala de venda dels dos supermercats, de més de 1.800 metres quadrats en el cas de la botiga del Grau de Castelló i de més de 1.700 metres quadrats en la d'Estepark, disposa d'un disseny totalment renovat respecte a l'anterior model de botiga amb colors i materials nous. S'aposta per espais diàfans amples que faciliten l'entrada de llum natural i colors càlids en la delimitació dels diferents ambients.

Tecnologia i ergonomia per a les treballadores i treballadors de Mercadona

Addicionalment, amb l'objectiu de facilitar les tasques diàries dels treballadors, este nou model de supermercat inclou mesures múltiples per a millorar l'ergonomia i eliminar sobreesforços. Per exemple, el nou moble de caixa Mercadona s'ha desenvolupat en col·laboració amb l'Institut de Biomecànica de València. Les botigues també disposen de zones comunes perquè els empleats disfruten de més comoditat en els seus moments de descans, i també disposen d'un menjador més equipat i unes taquilles personals més àmplies i còmodes.

A més, este nou Model de Botiga Eficient de Mercadona està completament connectat tecnològicament, mitjançant la integració d'una sèrie de dispositius electrònics i eines col·laboratives per als treballadors, amb què es pot compartir informació des de qualsevol secció de la botiga, cosa que facilita l'autogestió de cada supermercat i agilita els processos de tota la cadena. Entre els nous dispositius, es troben, entre altres, la línia de caixes, les balances o l'ús de tauletes electròniques que substituïxen el paper per a fer gestions administratives. Tot això permet optimitzar els processos i conéixer la gestió de la botiga en temps real, cosa que facilita la presa de decisions i contribuïx a una agilitat més gran, especialment, en la gestió dels productes frescos. 

Estalvi energètic: botiga ecoeficient

En l'àmbit mediambiental s'han pres mesures que permeten reduir fins a un 40 % el consum energètic respecte al model de botiga convencional, amb la millora de l'aïllament tèrmic i acústic, que permet optimitzar els materials i la grossària de les parets i els sostres i amb noves caixes de congelat més eficients energèticament i respectuoses amb el medi ambient. A més, disposa d'un sistema d'il·luminació LED automatitzat que es regula segons les zones i els moments del dia, per a una gestió energètica molt més eficient. 

L'horari d'obertura del supermercat del Grau de Castelló és de dilluns a dissabte, de 09.00 a 21.30 hores, i disposa d'un aparcament de 173 places per a facilitar l'acte de compra a tots els clients que es desplacen en vehicle privat. D'altra banda, l'horari d'obertura del supermercat d'Estepark és de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00 hores i compartix l'aparcament del centre comercial amb més de 1.000 places. En els dos casos, Mercadona ha habilitat el seu servici a domicili i la compra online a través de la pàgina web https://www.mercadona.es.

Amb esta nova obertura, els clients de Mercadona es beneficiaran de la seua coneguda política comercial SPB (Sempre Preus Baixos), que la companyia utilitza de manera exclusiva i que consistix en el fet de garantir el menor preu unitari dels productes, amb la millor qualitat, de manera permanent. Així, Mercadona pot oferir als seus clients, amb independència de qui fabrique el producte, un assortiment eficaç amb la màxima qualitat i al mínim preu possible.

Al tancament de 2017, Mercadona havia invertit més de 480 milions d'euros tant per a la reforma com per a l'obertura de nous supermercats amb este nou Model de Botiga.