Bolsa de papel de Mercadona nunha liña de caixas

Mercadona amplía a 66 tendas máis a substitución das bolsas de plástico

06 de agosto de 2018
  • Tras iniciar no mes de maio as primeiras probas en 11 tendas e ofrecer tres tipos de posibilidades para realizar a compra: a bolsa de papel, a bolsa de plástico reciclado nun 50-70% e a cesta de rafia.
  • Estas bolsas están dispoñibles en 66 supermercados das provincias de València, Barcelona, Bizkaia e na totalidade das tendas das illas Baleares e Cantabria.
  • A compañía avanza nunha aposta clara pola reutilización das bolsas, animando aos seus clientes a reutilizar as bolsas e cestas que todos temos na casa, co obxectivo de asumir, entre todos, os principios da Economía Circular.

Mercadona amplía a 66 tendas a posibilidade de que os seus clientes poidan levar a compra en bolsas de papel ou de plástico reciclado. Con esta medida, que a compañía ten previsto ir implantando nos seus supermercados ata a total substitución ao longo de 2019, continúase impulsando o laboratorio de probas que iniciou o pasado mes de maio para fomentar a reutilización das bolsas, e do plástico reciclado, favorecendo os principios da Economía Circular.

Con este laboratorio elimina as bolsas de plástico grandes e pequenas tras introducir, como alternativa, as de papel e unhas novas reutilizables elaboradas con plástico reciclado nun 50-70%, tal e como se indica nas propias bolsas. Ademais destes novos tipos de bolsas, que teñen un custo de 10 céntimos en ambos casos, a compañía mantén como alternativa reutilizable a súa cesta de rafia (50 céntimos), que desde a súa incorporación contribuíu a reducir o consumo.

Nesta segunda fase do laboratorio de probas estas bolsas están dispoñibles en 66  supermercados distribuídos nas provincias de València, Barcelona, Bizkaia, así como na totalidade das tendas das illas Baleares e Cantabria.

Con esta medida Mercadona reforza a súa aposta pola sostibilidade, compromiso que a levou en 2011 a ser a primeira empresa do seu sector en introducir iniciativas para reducir a utilización das bolsas de plásticos dun só uso, e un ano antes, en 2010, a converterse en pioneira na reciclaxe de plástico con proxectos como o abordado conxuntamente co interprovedor SPBerner para incorporar unha nova liña de útiles (caldeiros, barreños, paus de vasoiras e fregonas), fabricada co plástico recuperado dos invernadoiros.

Nueva bolsa de papel en la zona de cajas de un supermercado MercadonaBolsa de papel de Mercadona.

Nueva bolsa de plástico de Mercadona elaborada en un 50-70% de material recicladoBolsa de plástico elaborada nun 50-70% de material reciclado de Mercadona.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de Responsabilidade Social de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolverlle parte de canto recibe dela. Con devandito obxectivo desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Como parte desta política Mercadona traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes, así como na construción de cubertas axardinadas e xardíns verticais nas súas tendas.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social de Mercadona é a sostibilidade medioambiental. Para iso, Mercadona conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, enfocado á optimización loxística, á eficiencia enerxética e á redución de residuos; parte deste sistema está baseado nos principios da Economía Circular e busca, conxuntamente cos interprovedores, a conversión dos  residuos en novos recursos.

Ademais, Mercadona colabora con máis de 150 comedores sociais e 60 bancos de alimentos e outras entidades sociais de toda España, ás que doa diariamente alimentos, e participa en campañas de recollida de alimentos. Igualmente, traballa con máis de 28 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.

Mercadona é desde 2009 membro do Foro Europeo da Distribución para a Sostibilidade (REAP), un organismo copresidido pola Comisión Europea no que todos os seus participantes son auditados periódica e externamente en materia de sostibilidade. Ademais, está adherida dende o ano 2011 ao Pacto Mundial das Nacións Unidas pola defensa dos valores fundamentais en materia de Dereitos Humanos, Normas Laborais, Medio Ambiente e Loita contra a Corrupción.