Entrada Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona

Sevilla - Mercadona abrirá en decembro dúas novas tendas, en Sevilla capital e Dos Hermanas

02 de decembro de 2020
  • A compañía abrirá o mércores día 9 o supermercado situado na Avda. Parsi, que suporá o peche do xa existente na mesma avenida, e o día 14 ampliará a súa rede de tendas en Dos Hermanas cun novo establecemento na Avda. Adolfo Suárez, aperturas que suporán un investimento conxunto de 9,5 millóns de euros.
  • Ambos os dous supermercados responderán ao Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona, que contempla novidades como a sección 'Listo para Comer' e melloras a nivel medioambiental, tecnolóxico e de servizo.

Mercadona abrirá en decembro dous novos supermercados en Sevilla: un na capital e outro no municipio de Dos Hermanas, aperturas que suporán un investimento conxunto de 9,5 millóns de euros. En concreto, o mércores día 9 abrirá as súas portas o supermercado sito na Avda. Parsi, apertura que suporá o peche do situado na mesma avenida, e o luns 14 farao o establecemento da Avda. Adolfo Suárez, no municipio de Dos Hermanas. Desta forma, Mercadona pechará o presente exercicio con 70 supermercados en Sevilla (capital y provincia).

O novo supermercado da Avda. Parsi contará cunha superficie de sala de vendas de 1.750 metros cadrados e un total de 208 prazas de aparcadoiro. En canto ao supermercado da Avda. Adolfo Suárez, terá 1.868 metros cadrados de sala de vendas e 181 prazas de aparcadoiro. En ambos os dous casos, Mercadona implantará o seu Novo Modelo de Tenda Eficiente, que reforza a excelencia no servizo e optimiza o acto de compra con melloras enfocadas tanto aos “Xefes” (clientes) como aos traballadores, os provedores e a sociedade. Para iso, esta nova xeración de supermercado conta cun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda de Mercadona, con melloras como corredores máis amplos e un novo modelo de carro da compra e de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

A iso súmanse novidades como a sección Listo para Comer, onde Mercadona ampliou a oferta con novos pratos saudables, como minestra de verduras ou distintos tipos de peixes (dourada, salmón e bacallau) con gornición; máis bocadillos como o brioche vexetal ou o bocadillo de xamón; e un novo mostrador de Hot Deli con ampla selección de asados, como polo, costelas ou patacas, onde destaca o Frango, polo típico de Portugal. Todas estas novas referencias son servidas en envases sostibles elaborados con cana de azucre ou de cartón, froito do compromiso activo de Mercadona co medio ambiente en “dar o SI a seguir coidando o Planeta” e unha aposta decidida pola sostibilidade a longo prazo do proceso.

Esta nova xeración de supermercado eficiente dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda de Mercadona, con novas cores e materiais tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo, aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais, esta Nova Tenda Eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; isto  facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos. 

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40 % o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

Con esta nova apertura, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

Logo EActiVate