Imanol Flandes, director de Relacións Externas de Mercadona en Navarra e Marisol Villar e Joaquín Fernández, presidenta e expresidente do BAN

Mercadona doa máis de 7.000 quilos de produtos de primeira necesidade á Fundación Banco de Alimentos de Navarra

22 de xuño de 2021
  • A cadea de supermercados doou máis de 460 toneladas de produtos de primeira necesidade en 2020 en Navarra a distintas entidades.

Mercadona doou á Fundación Banco de Alimentos de Navarra (BAN) máis de 7.000 quilos de produtos de primeira necesidade. Co obxectivo de continuar atendendo os colectivos máis desfavorecidos, a cadea de supermercados fixo efectiva a entrega ao BAN de conservas de peixe, galletas, aceite, alimentación infantil, leite, arroz e pasta, entre outros.

Na entrega estiveron presentes, Marisol Villar, presidenta da Fundación Banco de Alimentos de Navarra, e Imanol Flandes, director de Relacións Externas de Mercadona en Navarra. Flandes afirmou que “dende Mercadona quixemos dar resposta á chamada de auxilio solidario do BAN con esta doazón privada, que se suma ás nosas doazóns diarias”. Pola súa parte Villar agradeceu “tanto a doazón de hoxe como a colaboración diaria de Mercadona coa entrega de produtos de primeira necesidade. Todo iso sérvenos para axudarlles a máis de 25.000 persoas”.   

Mercadona doou máis de 460 toneladas de produtos a entidades sociais en Navarra en 2020. Esta cantidade significa un aumento do 64 % das achegas de alimentos e outros produtos a entidades sociais respecto ao ano anterior, como consecuencia da crise sanitaria e económica actual.

Como parte da súa responsabilidade social empresarial, Mercadona non só realiza esta colaboración co BAN, tamén colabora diariamente, doando produtos de primeira necesidade, coa Fundación Ilundáin Haritz Berri, as Hermanitas de los Pobres de Pamplona, o comedor solidario Paris 365, o comedor solidario Villa Javier de Tudela, o Fogar San Francisco Javier de Tafalla, e a Fundación Asilo Ancianos San Jerónimo de Estella-Lizarra. Cobre, desta forma, todas as zonas da Comunidade nas que está presente.

Mercadona en Navarra

Mercadona conta en Navarra con 11 tendas situadas: 3 en Pamplona (na avda. Gipuzkoa, avda. San Jorge e avda. Sancho el Fuerte) e 1 en Ansoáin, Aranguren, Barañáin, Burlada, Valle de Egüés, Estella-Lizarra, Tafalla e Tudela. Todas as tendas suman un cadro de persoal de 701 persoas, con emprego estable e de calidade. Outro feito que demostra a aposta de Mercadona por Navarra son os 467 millóns de euros en compras realizadas a provedores navarros.

Fundación Banco de Alimentos de Navarra

O número de persoas ás que atende mensualmente a Fundación Banco de Alimentos de Navarra multiplicouse exponencialmente, pasando de 22.400 o pasado mes de febreiro de 2020, a máis de 25.100 persoas na actualidade. No  actual contexto de crise económica, cabe sinalar que ás 22.400 persoas xa receptoras de alimentos da Fundación antes da pandemia sumáronse case 3.000 novos homes e mulleres con urxente necesidade alimentaria ao longo de toda a xeografía foral.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Con este obxectivo, desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Xunto á doazón de alimentos, Mercadona colabora con 32 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social é a sostibilidade. Para iso, conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, baseado nos principios da economía circular e enfocado á optimización loxística, a eficiencia enerxética, a xestión de residuos, a produción sostible e a redución de plástico. Nese sentido, Mercadona, xunto cos seus provedores Totaler, traballa na Estratexia 6.25 para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % de plástico, que todos os envases deste material sexan reciclables e reciclar todo o residuo plástico. Ademais, traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes.

Dende o ano 2011 é socio do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de dereitos humanos, normas laborais, medio ambiente e loita contra a corrupción.

Imanol Flandes, director de Relacións Externas de Mercadona en Navarra e Marisol Villar e Joaquín Fernández, presidenta e expresidente do BANImanol Flandes, director de Relacións Externas de Mercadona en Navarra e Marisol Villar e Joaquín Fernández, presidenta e expresidente do BAN.