- A cadea de supermercados doou máis de 1.600 toneladas de produtos de primeira necesidade en 2020 en Euskadi a distintas entidades.
Mercadona doou ao Banco de Alimentos de Gipuzkoa máis de 7.000 quilos de produtos de primeira necesidade. Co obxectivo de continuar atendendo os colectivos máis desfavorecidos a cadea de supermercados fixo efectiva a entrega de conservas de peixe, galletas, aceite, alimentación infantil, leite, arroz e pasta, entre outros.
Na entrega estiveron presentes, Belén Méndez de Vigo, presidenta do Banco de Alimentos de Gipuzkoa, e Imanol Flandes, Xerente de Relacións Externas de Mercadona. Flandes afirmou que “dende Mercadona quixemos unirnos á campaña de primavera do Banco de Alimentos de Gipuzkoa con esta doazón privada, que se suma ás nosas doazóns diarias”. Pola súa parte Méndez de Vigo agradeceu “tanto a doazón de hoxe como a colaboración diaria de Mercadona que nos axuda a paliar as necesidades alimentarias de case 21.300 persoas”.
Mercadona doou máis de 1.600 toneladas de produtos a entidades sociais en Euskadi en 2020. Esta cantidade significa un aumento do 21 % das achegas de alimentos e outros produtos a entidades sociais respecto ao ano anterior, como consecuencia da crise sanitaria e económica actual.
Como parte da súa responsabilidade social empresarial, Mercadona non só realiza esta acción, tamén colabora diariamente, doando produtos de primeira necesidade, cos Bancos de Alimentos de Araba, Bizkaia e Gipuzkoa.
Mercadona en Euskadi
Mercadona conta con 22 tendas en Euskadi e prevé abrir cinco máis en 2021, das cales dúas estarán situadas nos municipios guipuscoanos de Andoain e Lazkao. Conta cun cadro de persoal de 2.131 persoas, con emprego estable e de calidade. Outro feito que demostra a aposta de Mercadona por Euskadi son os 565 millóns de euros en compras realizadas a provedores vascos en 2020, un 3 % máis que o ano anterior.
Banco de Alimentos de Gipuzkoa
Constituído en 1997, o obxectivo do Banco de Alimentos de Gipuzkoa é a loita contra o dispendio a favor dos máis necesitados no noso ámbito. En 2020, os 212 voluntarios do Banco de Alimentos de Gipuzkoa distribuíron, a través de 187 entidades colaboradoras, case de 2.300 toneladas de alimentos a 21.252 beneficiarios, una media de 131 quilos por persoa.
Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona
Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Con este obxectivo, desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Xunto á doazón de alimentos, Mercadona colabora con 32 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.
Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social é a sostibilidade. Para iso, conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, baseado nos principios da economía circular e enfocado á optimización loxística, a eficiencia enerxética, a xestión de residuos, a produción sostible e a redución de plástico. Nese sentido, Mercadona, xunto cos seus provedores Totaler, traballa na Estratexia 6.25 para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % de plástico, que todos os envases deste material sexan reciclables, e reciclar todo o residuo plástico. Ademais, traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes.
Dende o ano 2011 é socio do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de dereitos humanos, normas laborais, medio ambiente e loita contra a corrupción.
Imanol Flandes, xerente de Relacións Externas de Mercadona, e Belén Méndez de Vigo, presidenta do Banco de Alimentos de Gipuzkoa.