Entrada tenda Mercadona

Mercadona entrega 5.000 quilos de produtos de primeira necesidade á Fundación Banco de Alimentos de Navarra

05 de novembro de 2019
  • A cadea de supermercados doou máis de 206.000 quilos de produtos de primeira necesidade en 2018 en Navarra a distintas entidades.

Mercadona doou á Fundación Banco de Alimentos de Navarra (BAN) 5.000 quilos de produtos de primeira necesidade. Concretamente, tratouse de marmelada, azucre, cacao, aceite, legumes cocidos e pataca fresca. Renóvase así o convenio de colaboración entre ambas as dúas entidades, que comezou en 2013. Dende entón, Mercadona doou ao BAN 25.000 quilos de produtos de primeira necesidade. Este convenio tamén permite a participación dos supermercados de Mercadona en Navarra nas campañas denominadas “Gran Recollida” onde a resposta solidaria dos seus clientes suma máis quilos de produtos aos doados por Mercadona.

Na entrega estiveron presentes Joaquín Fernández, presidente da Fundación Banco de Alimentos de Navarra, e Imanol Flandes, director de Relacións Externas de Mercadona en Navarra. Flandes afirmou que “esta é unha mostra da implicación de Mercadona coa sociedade navarra”. Pola súa parte Fernández agradeceu “a doazón realizada hoxe e a colaboración continua de Mercadona co BAN”.  

Como parte da súa responsabilidade social empresarial, Mercadona non só realiza esta colaboración co BAN, tamén colabora diariamente, doando produtos de primeira necesidade, coa Fundación Ilundáin Haritz Berri, as Hermanitas de los Pobres de Pamplona, o comedor solidario Paris 365, a Escola Taller de Estella-Lizarra, o comedor solidario Villa Javier de Tudela, e o Fogar San Francisco Javier de Tafalla. Todas estas colaboracións alcanzaron, durante 2018, máis de 206.000 quilos de alimentos doados.

The embedded asset does not exist:
Asset Type: Media
Asset Id: 1472663457224
PAGENAME: mercadona/Media/MCDMediaIncluirTemplate
Imanol Flandes, director de Relacións Externas de Mercadona en Navarra, e Joaquín Fernández, presidente da Fundación Banco de Alimentos de Navarra.

Mercadona en Navarra

Mercadona conta en Navarra con 11 tendas situadas: 3 en Pamplona (na avda. Gipuzkoa, avda. San Jorge e avda. Sancho el Fuerte) e 1 en Ansoáin, Aranguren, Barañáin, Burlada, Valle de Egüés, Estella, Tafalla e Tudela. Todas as tendas suman un cadro de persoal de 604 persoas, con emprego estable e de calidade. Outro feito que demostra a aposta de Mercadona por Navarra son os 470 millóns de euros en compras realizadas a provedores navarros en 2018, o que supón un incremento do 19% respecto ao ano anterior, así como o investimento de 8 millóns de euros. Ademais, a aposta de Mercadona pola froita e verdura de proximidade, fixo que a cadea de supermercados compre 18.000 quilos de espárrago con IXP Navarra, durante a última campaña, o que supón un incremento do 200% respecto á campaña anterior.

Fundación Banco de Alimentos de Navarra

O Banco de Alimentos de Navarra (BAN) é unha fundación benéfica, sen ánimo de lucro, integrada nas Federacións Española (FESBAL) e Europea (FEBA) de Bancos de Alimentos dende 1996, que ten como obxectivo prioritario a mellora das condicións alimentarias dos grupos de persoas en risco ou situación de exclusión social, como base para a súa integración, e a loita contra o desperdicio alimentario. En 2018, os 176 voluntarios do BAN distribuíron 3.748 toneladas de alimentos, a través de 193 entidades sociais de Navarra, o que permitiu entregar 134 quilos por persoa a cada un dos 24.652 usuarios do BAN.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolverlle parte de canto recibe dela. Co devandito obxectivo, desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Como parte desta política, Mercadona traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes, así como na construción de cubertas axardinadas e xardíns verticais nas súas tendas.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social de Mercadona é a sostibilidade medioambiental. Para iso, Mercadona conta cun Sistema de Xestión Medioambiental propio, enfocado á optimización loxística, á eficiencia enerxética e á redución de residuos; parte deste sistema está baseado nos principios da Economía Circular e busca conxuntamente cos provedores totalers a conversión de residuos en novos recursos.

Ademais, Mercadona colabora con máis de 170 comedores sociais e 60 bancos de alimentos e outras entidades benéficas de toda España para a doazón diaria de alimentos, así como, a colaboración en campañas de recollida de alimentos. Igualmente, traballa con máis de 33 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.

Mercadona é dende 2009 membro do Foro Europeo da Distribución para a Sostibilidade (REAP), un organismo copresidido pola Comisión Europea no que todos os seus participantes son auditados periódica e externamente en materia de sostibilidade. Ademais, está adherida dende o ano 2011 ao Pacto Mundial de Nacións Unidas pola defensa dos valores fundamentais en materia de Dereitos Humanos, Normas Laborais, Medio Ambiente e Loita contra a Corrupción.