Pataca nacional en Mercadona

Así funciona a tempada de pataca nacional en Mercadona

15 de maio de 2024
  • De maio a setembro, os lineais de Mercadona contan con patacas procedentes de varias zonas produtoras de España.
  • Mercadona ofrece xa en todas as súas tendas pataca nacional en tres formatos: a granel, malla de 3 quilos e malla de 5 quilos. Conforme avance a campaña, iraa incorporando no resto da oferta de patacas. 

Arranca a campaña do verán da pataca nacional en Mercadona. De maio a setembro, todas as tendas Mercadona contan cunha ampla variedade de patacas orixe España, cultivadas en campos da Región de Murcia (Cartagena), Andalucía (Sevilla, Málaga, Almería), Madrid, Castilla-La Mancha, Castilla y León, Galicia, Euskadi (Araba/Álava), Canarias (Tenerife e Gran Canaria) e Illes Balears (Mallorca e Eivissa), grazas aos acordos estables mantidos cos provedores Patatas Hijolusa, Patatas Meléndez, Patatas Gómez, Udapa, Cadimisa, Illacamp, Papacan, Mr. Chippy e Legufrut.

Mercadona xa conta con pataca nacional nos seus tres principais formatos: a granel, malla de 3 quilos e malla de 5 quilos. Ademais, conforme avance a tempada irá incorporando a pataca nacional no resto da súa oferta, incluídas variedades como a vermella, especial para fritir, para gornición e para microondas.

Variedade de pataca nacional en MercadonaVariedade de oferta e formatos de pataca nacional en Mercadona.

Esta diversidade de patacas de orixe nacional en Mercadona permite gozar da versatilidade e da calidade das patacas nos seus diferentes formatos e realizar deliciosas receitas.

Calidade e Orixe na Froita e Verdura de Mercadona

Mercadona aposta pola froita e a verdura de proximidade, e, como cada ano, ofrece pataca nacional durante a campaña do verán, tras a súa sementeira de novembro a decembro e a súa posterior recolección durante os meses de xaneiro a abril.

Tempada de pataca nacional en MercadonaDuración da campaña de pataca de orixe nacional de Mercadona.

Este ano, está previsto comprar 94.000 toneladas de patacas nacionais dende Mercadona, que representa un aumento do 6 % con respecto ao ano pasado. Este incremento reflicte o compromiso da compañía cos agricultores locais e coa Sociedade.

Así mesmo, Mercadona defende as prácticas comerciais xustas e dende hai anos está adherida ao Código de Boas Prácticas Mercantís na Contratación Alimentaria. Este acordo voluntario cos seus provedores, que supón un paso na promoción de prácticas comerciais xustas, enmárcase na Lei de Medidas para Mellorar o Funcionamento da Cadea Alimentaria e está impulsado polo Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación (MAPA) en colaboración con distintas asociacións de toda a cadea agroalimentaria nacional.