Camión propulsado a Gas GNL da frota de Mercadona

Mercadona avanza no seu compromiso pola sostibilidade loxística e únese á iniciativa Lean & Green

20 de novembro de 2020
  • A compañía elabora un Plan de Acción para a Redución de Emisións, auditado por EY, onde se compromete a certificar en 2020 a redución do 20 % das súas emisións, e en 2023 a reducir un 10 % adicional (ata chegar a un 30 %).
  • Trátase dunha iniciativa internacional, impulsada en España por AECOC, cuxo obxectivo é axudar ás empresas de todos os sectores a alcanzar os obxectivos definidos no Cumio do Clima de París (COP21) para alcanzar a neutralidade en emisións para o ano 2050.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, avanza no seu compromiso pola sostibilidade loxística e únese á iniciativa europea Lean & Green. Esta plataforma, impulsada en España por AECOC, persegue axudar ás empresas de todos os sectores a alcanzar os obxectivos definidos no Cumio do Clima de París (COP21) para alcanzar a neutralidade en emisións para o ano 2050.

Neste sentido, a compañía elabora un Plan de Acción para a Redución de Emisións, auditado por EY, para certificar que, en 2020 e tras máis de catro anos aplicando medidas de eficiencia loxística tales como: unha frota composta por motores de categoría Euro 6c ou superior, camións propulsados a Gas GNL, furgonetas Bifuel e probas con furgonetas eléctricas, Mercadona conseguiría reducir un 20 % as emisións producidas nos seus procesos loxísticos. No devandito plan prevese incluír outro paquete de medidas encamiñadas principalmente a seguir avanzando na eficiencia loxística, no aforro e na eficiencia enerxética dos almacéns, no plan de redución de residuos, no uso de enerxías renovables e na substitución de gases fluorados, para que en 2023 a compañía puidese reducir un 10 % adicional (ata chegar a un 30 %).

Rosa Aguado, Directora Xeral de Loxística de Mercadona, valorou durante o 10.º Congreso Supply Chain de AECOC celebrado o pasado martes, que esta adhesión é “unha mostra do compromiso da compañía por dar o ‘SI a coidar máis o Planeta’, e que entrar a formar parte do programa Lean & Green é unha grandísima oportunidade para ser máis transparentes e esixentes con nós mesmos, poder cumprir cos obxectivos de redución do Pacto Verde Europeo, e dar un paso máis nos plans de desenvolvemento sostible levados a cabo pola compañía”.

Lean & Green

Lean & Green é a maior plataforma europea de colaboración dirixida a reducir as emisións asociadas á cadea de subministración. Nacida nos Países Baixos, conta actualmente con presenza en 14 países e máis de 600 empresas adheridas en toda Europa, e é unha comunidade europea líder en loxística sostible. O programa contempla que, unha vez que as empresas adheridas vaian alcanzando os seus obxectivos marcados e tras auditalas, sexan certificadas cunha Estrela Lean & Green.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Mercadona, como parte do compromiso de compartir coa sociedade parte de canto recibe dela, desenvolve o seu Plan de Responsabilidade Social, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas sostibles de actuación que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Como parte deste plan, Mercadona colabora con máis de 285 comedores sociais, 60 bancos de alimentos e outras entidades sociais de España e Portugal aos que doa diariamente alimentos, e participa nas campañas de recollida de alimentos que as devanditas entidades organizan.

Igualmente, Mercadona colabora intensamente con 32 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con distintos graos de discapacidade.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social de Mercadona é a sostibilidade. Para iso, Mercadona conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, baseado nos principios da Economía Circular e enfocado á optimización loxística, á eficiencia enerxética, á xestión de residuos, á produción sostible e á redución de plástico. Nese sentido, destaca que Mercadona, xunto aos seus Provedores Totaler, traballa na Estratexia 6.25 para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % de plástico, que todos os envases deste material sexan reciclables e reciclar todo o residuo deste. Ademais, traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes.

Mercadona é socio dende o ano 2011 do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de Dereitos Humanos, Normas Laborais, Medio Ambiente e Loita contra a Corrupción.

Plan de acción para a redución de emisións Mercadona e Lean & Green

Camión propulsado a Gas GNL da frota de MercadonaCamión propulsado a Gas GNL da frota de Mercadona.

Logo EActiVate