- A compañía investiu 3,9 millóns de euros na construción da súa nova tenda en Sevilla capital. Nas obras participaron 15 provedores, que deron emprego a 120 persoas.
- Responde ao novo modelo de tenda sostible, que optimiza o acto de compra dos clientes e permite reducir ata un 40 % o consumo enerxético. Ademais, conta coa nova sección de “Listo para Comer” e cun aparcadoiro con 283 prazas.
- Con esta nova apertura, a compañía conta con 71 supermercados en Sevilla (capital e provincia), dos cales 58 xa teñen implantado o novo modelo de tenda eficiente.
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de tenda en liña, abrirá o próximo 1 de decembro un novo supermercado eficiente en Sevilla capital, concretamente no centro comercial El Mirador, xunto á estación de Santa Justa. Esta nova tenda supuxo un investimento de 3,9 millóns de euros. Na súa construción participaron 15 provedores, que deron emprego a 120 persoas durante a fase de obras.
Unha das novidades desta tenda é a sección “Listo para Comer”, que conta con pratos listos para consumir. As diferentes opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel.
Entre outras melloras, esta tenda conta cunha nova entrada con dobre cristal que evita correntes de aire, uns corredores máis amplos, unha área de descanso na propia tenda con cadeiras e mesas onde os “Xefes” (como a compañía chama aos clientes) poden consumir o prato acabado de preparar e acompañalo con bebidas frías.
O supermercado de El Mirador ten unha superficie de sala de vendas de 1.628,56 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao modelo de tenda anterior, con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso como na distribución das diferentes seccións. Aposta tamén por espazos amplos e diáfanos, que facilitan a entrada de luz natural, e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes. Conta, así mesmo, con aparcadoiro propio, en réxime rotatorio, con 283 prazas de aparcadoiro, repartidas en dúas plantas.
Aforro enerxético: tenda ecoeficiente
En canto ao aspecto medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40 % o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, como a mellora do illamento térmico e acústico coa optimización dos materiais e o grosor de paredes e teitos, e novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo as zonas e os momentos do día para unha xestión enerxética moito máis eficiente.
Con esta nova apertura, os clientes beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de maneira exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha selección eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.
Tecnoloxía e ergonomía para os traballadores
Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo modelo de supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.
Ademais, esta nova tenda eficiente está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaborativas para os traballadores, cos que se pode compartir información dende calquera sección da tenda; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos.
Mercadona en Sevilla
Con esta apertura, Mercadona culmina a expansión e a mellora da súa rede de tendas durante 2023 na provincia de Sevilla. Neste exercicio, a compañía destinou 17,5 millóns de euros á ampliación e á modernización dos seus supermercados para avanzar na implantación do seu novo modelo de tenda eficiente.
En concreto, reformou dúas tendas na provincia, a do barrio sevillano de El Cerro e a do centro comercial Alcalá Plaza, de Alcalá de Guadaíra. Ademais, abriu un novo supermercado en Camas, polo peche dunha tenda que xa non cumpría cos estándares da cadea, e por último esta nova apertura de Sevilla capital.
En total, a compañía conta con 71 supermercados en Sevilla (capital e provincia), dos que 58 xa responden ao novo modelo de tenda eficiente, e un cadro de persoal que supera as 4.400 persoas con emprego estable e de calidade. As compras a provedores da provincia superaron os 900 millóns de euros no último exercicio.
Fachada do supermercado Mercadona no centro comercial El Mirador de Santa Justa en Sevilla.