Logo Mercadona entrada tenda

Santa Cruz de Tenerife – Mercadona inaugura unha nova tenda eficiente en Cuesta Piedra

16 de decembro de 2019
  • A nova tenda supón a creación de 6 novos postos de traballo estables e de calidade.
  • Esta nova tenda eficiente presenta novidades en todas as seccións e melloras tanto a nivel medioambiental, como tecnolóxico e de servizo, co obxectivo de optimizar a experiencia total de compra dos seus clientes.
  • O novo supermercado supuxo un investimento de 4 millóns e na súa construción participaron 38 provedores, que deron emprego a 220 persoas durante la fase de obra.

Mercadona inaugura hoxe luns, 16 de decembro, un novo supermercado eficiente en Cuesta Piedra (Santa Cruz de Tenerife), concretamente nas rúas García Álvarez e Subida Cuesta Piedra. Este supermercado, que abre co Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona que reforza a excelencia no servizo e optimiza o acto de compra dos seus clientes, presenta melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade.

Para iso, este novo supermercado conta con novidades en todas as súas seccións. Por exemplo, dispón dun novo punto de acabado para a carne, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabado de espremer, especialidades de sushi, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada ou unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha, entre outras novidades.

Ademais, o supermercado de Cuesta Piedra dispón, entre outras melloras, dunha nova entrada con dobre cristal que evita correntes de aire, uns corredores máis amplos e un novo modelo de carro da compra e de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Esta nova xeración de supermercado eficiente conta cunha superficie de sala de vendas de 1.670 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Na construción desta nova tenda eficiente de Mercadona participaron 38 provedores que deron emprego a 220 persoas durante a fase de obra. Creáronse 6 novos postos de traballo estables e de calidade, contando a tenda cun cadro de persoal total de 38 traballadores.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais esta Nova Tenda Eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos. 

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

O horario de apertura deste supermercado é de luns a sábado, de 09:00 a 21:30 horas, e dispón dun aparcadoiro de 146 prazas para facilitarlles o acto de compra a todos os clientes que se despracen en vehículo privado, catro delas con punto de recarga de coche eléctrico. Ademais, Mercadona habilitou o seu servizo a domicilio e a compra en liña a través da páxina web www.mercadona.es.

Con esta nova apertura, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

No momento do peche de 2018, Mercadona investiu 732 millóns de euros tanto para a reforma como apertura de novos supermercados con este novo Modelo de Tenda.

Mercadona en Canarias

A compañía cerrou 2018 con 86 supermercados en Canarias e cun cadro de persoal  de 4.511 persoas, con emprego estable e de calidade. As compras aos provedores canarios foron por valor de 496 millóns de euros.

O investimento de Mercadona en Canarias impulsando o proceso de transformación da empresa durante o ano 2018, foi de máis de 45 millóns de euros.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Con devandito obxectivo desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Como parte desta política Mercadona traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes, así como na construción de cubertas axardinadas e xardíns verticais nas súas tendas.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social de Mercadona é a sostibilidade medioambiental. Para iso, Mercadona conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, enfocado á optimización loxística, á eficiencia enerxética e á redución de residuos; parte deste sistema está baseado nos principios da Economía Circular e busca conxuntamente cos provedores totaler a conversión dos residuos en novos recursos.

Nesta liña, hai que destacar que a compañía segue desenvolvendo o seu plan de acción social por medio do apoio a diversas institucións e entidades sociais de Canarias, onde ademais dos acordos alcanzados con entidades como os Bancos de Alimentos das Palmas e Tenerife (BANCOTEIDE), e Cáritas Diocesanas de Gran Canaria e Tenerife;  colabora ademais con sete comedores sociais con entregas diarias de produtos de primeira necesidade, como son: o Comedor Social de Cáritas Diocesana de Canarias (Gran Canaria), Nª. Sra. del Carmen (Gran Canaria), La Milagrosa (Comunidad Sor Lorenza, Gran Canaria), El Refugio Majorero (Fuerteventura), Misión Cristiana Moderna (Fuerteventura), Fundación Canaria Flora Acoge (Lanzarote), a Obra Social La Milagrosa Comedor Social de La Noria (Tenerife) e a Asociación Padre Laraña (Tenerife).

Estas distintas iniciativas nas que participou en Canarias supuxeron a doazón e redistribución de 556 toneladas de alimentos durante 2018.

Ademais, Mercadona colabora con máis de 170 comedores sociais e 60 bancos de alimentos e outras entidades sociais de toda España, ás que doa diariamente alimentos, e participa en campañas de recollida de alimentos. Igualmente, traballa con máis de 33 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.

Mercadona é dende 2009 membro do Foro Europeo da Distribución para a Sostibilidade (REAP), un organismo copresidido pola Comisión Europea no que todos os seus participantes son auditados periódica e externamente en materia de sostibilidade. Ademais, é socio dende o ano 2011 do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de Dereitos Humanos, Normas Laborais, Medio Ambiente e Loita contra a Corrupción. Tamén a compañía está adherida á Rede Canaria de Responsabilidade Social dende 2018, impulsada polo Goberno de Canarias.