- Fabricado por Plasfesa Products, incorpora un sistema con guillotina que facilita o corte con precisión, evitando que o filme se pegue ou se corte de formas non desexadas, e isto contribúe así mesmo a reducir o desperdicio de plástico.
- O filme transparente Bosque Verde, máis adherente e resistente, tamén destaca por ser apto para quentar os alimentos no microondas.
- O Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà presenta os retos e avances máis destacados no sector.
O Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà, formado por un panel de expertos independentes, presentou esta mañá as principais innovacións do sector en 2023, entre as que destacou o novo sistema de corte do filme transparente de Mercadona. Ao incorporar un sistema con guillotina, facilita o corte con precisión e evita que o filme se pegue e se corte de formas non desexadas, e isto contribúe así mesmo a reducir o desperdicio de plástico.
Mercadona desenvolveu esta innovación tras detectar a necesidade nos seus ‘Xefes’ (como internamente denomina os clientes) e da man do provedor especialista Plasfesa Products, que o fabrica nas súas instalacións de Oliva (Valencia). Segundo se destaca na sétima edición deste Observatorio, “Mercadona trasladou así ao gran consumo un método de corte máis rápido e preciso antes reservado para o segmento profesional”.
Ademais do sistema de corte, tamén se destacan outras melloras aplicadas pola compañía ao filme transparente Bosque Verde, que se presenta en formato de 80 metros para facilitar o seu uso na casa. Trátase da súa maior adherencia e resistencia, e o feito de que sexa apto tanto para conservar os alimentos (no refrixerador e no conxelador) como para quentalos no microondas.
Novo sistema de corte con guillotina do filme transparente de Mercadona.
Modelo de coinnovación de Mercadona
Para Mercadona, a satisfacción do “Xefe” (cliente) é a clave fundamental da súa actividade, e sitúao sempre no centro das súas decisións. Por iso, hai unha cultura corporativa baseada na excelencia do servizo e na mellora continua da calidade que impulsa a innovación de forma transversal a toda a compañía.
Ademais, dispón dun Modelo de Coinnovación pioneiro no que traballa dende 2011 a través da súa denominada Estratexia Mandil. Desta maneira, comparte cos clientes experiencias e costumes de consumo de alimentación e bebidas, limpeza do fogar, aseo persoal e coidado de mascotas, e trasládaas despois aos provedores especialistas para impulsar así unha colaboración directa para desenvolver unha oferta eficaz.
A empresa conta cunha rede de 24 centros de coinnovación en España e Portugal, ‘laboratorios’ de desenvolvemento de produtos onde os especialistas de Mercadona se encargan de captar as necesidades dos clientes e contrastar a calidade da selección da compañía.
Centros de coinnovación de Mercadona.