Recoñecemento Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà 2023

Recoñecemento ao innovador sistema de corte do filme transparente de Mercadona

15 de febreiro de 2024
  • Fabricado por Plasfesa Products, incorpora un sistema con guillotina que facilita o corte con precisión, evitando que o filme se pegue ou se corte de formas non desexadas, e isto contribúe así mesmo a reducir o desperdicio de plástico.
  • O filme transparente Bosque Verde, máis adherente e resistente, tamén destaca por ser apto para quentar os alimentos no microondas.
  • O Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà presenta os retos e avances máis destacados no sector.

O Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà, formado por un panel de expertos independentes, presentou esta mañá as principais innovacións do sector en 2023, entre as que destacou o novo sistema de corte do filme transparente de Mercadona. Ao incorporar un sistema con guillotina, facilita o corte con precisión e evita que o filme se pegue e se corte de formas non desexadas, e isto contribúe así mesmo a reducir o desperdicio de plástico.

Mercadona desenvolveu esta innovación tras detectar a necesidade nos seus ‘Xefes’ (como internamente denomina os clientes) e da man do provedor especialista Plasfesa Products, que o fabrica nas súas instalacións de Oliva (Valencia). Segundo se destaca na sétima edición deste Observatorio, “Mercadona trasladou así ao gran consumo un método de corte máis rápido e preciso antes reservado para o segmento profesional”.

Ademais do sistema de corte, tamén se destacan outras melloras aplicadas pola compañía ao filme transparente Bosque Verde, que se presenta en formato de 80 metros para facilitar o seu uso na casa. Trátase da súa maior adherencia e resistencia, e o feito de que sexa apto tanto para conservar os alimentos (no refrixerador e no conxelador) como para quentalos no microondas.

Primeiro filme transparente con guillotina que se despraza no envase Novo sistema de corte con guillotina do filme transparente de Mercadona.

Modelo de coinnovación de Mercadona

Para Mercadona, a satisfacción do “Xefe” (cliente) é a clave fundamental da súa actividade, e sitúao sempre no centro das súas decisións. Por iso, hai unha cultura corporativa baseada na excelencia do servizo e na mellora continua da calidade que impulsa a innovación de forma transversal a toda a compañía.

Ademais, dispón dun Modelo de Coinnovación pioneiro no que traballa dende 2011 a través da súa denominada Estratexia Mandil. Desta maneira, comparte cos clientes experiencias e costumes de consumo de alimentación e bebidas, limpeza do fogar, aseo persoal e coidado de mascotas, e trasládaas despois aos provedores especialistas para impulsar así unha colaboración directa para desenvolver unha oferta eficaz.

A empresa conta cunha rede de 24 centros de coinnovación en España e Portugal, ‘laboratorios’ de desenvolvemento de produtos onde os especialistas de Mercadona se encargan de captar as necesidades dos clientes e contrastar a calidade da selección da compañía.

Centros de coinnovación de Mercadona en España e PortugalCentros de coinnovación de Mercadona.