Actualizamos o noso teléfono do Servizo de Atención ao Cliente. Chámanos ao 800 500 220.

Novo número de teléfono do Servizo de Atención ao Cliente

09 de maio de 2022
  • Actualizamos o noso novo número de teléfono gratuíto de Atención ao Cliente, co mesmo funcionamento de antes.
  • Á túa disposición os 365 días do ano, de 7:00 a 22:30 horas, tanto en España (unha hora menos en Canarias) como en Portugal.
  • En 2021 atendemos máis de 230.000 consultas neste servizo.

A partir de agora, o 800 500 220 é o noso número de Atención ao Cliente, a nova liña que segue sendo gratuíta para atender as túas consultas e suxestións. Porque o máis importante para nós é escoitar aos nosos clientes, só así podemos seguir mellorando.

Actualiza o noso contacto!

 

Actualizamos o noso teléfono gratuíto de Atención ao Cliente!

  • O teléfono do Servizo de Atención ao Cliente segue sendo gratuíto.
  • Coas mesmas características ca antes.
  • Ofrecemos este servizo a todos os nosos clientes de España e Portugal.

Horario de chamadas

  • De 7:00 a 22:30 horas, de luns a domingo os 365 días do ano, tanto en España como en Portugal (una hora menos en Canarias).

Un amplo equipo humano que resolve as túas dúbidas e consultas

O noso equipo está encantado de falar contigo, atender as túas consultas e resolver calquera dúbida. 85 persoas (70 en España e 15 en Portugal) traballan diariamente para procurar a túa satisfacción a través do Servizo de Atención ao cliente.

 

En 2021 atendemos máis de 230.000 consultas e este ano imos seguir traballando para mellorar o noso servizo escoitando aos nosos clientes.

Chámanos ao 800 500 220!

Outras vías de Atención ao Cliente

 

Ademais, contamos con outras vías para que o Xefe poida contactar con nós:

E tamén pode consultar máis información a través de: