- Tanto o Colleita e Crianza Comportillo, como o Reserva e Crianza Arteso reformulan a súa receita.
- O Provedor Totaler Bodegas Ontañón é o responsable de elaborar estes caldos nos seus viñedos situados en La Rioja.
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, dentro da súa campaña de Nadal “O mellor para dar o mellor” -onde selecciona unha serie de produtos para que os “Xefes” (clientes) ofrezan aos seus durante estas datas-, reforzou a calidade dos seus viños tintos Rioja Arteso e Comportillo. Ambos os dous caldos, elaborados polo Provedor Totaler Bodegas Ontañón nos seus viñedos situados en La Rioja, contan coa súa correspondente Denominación de Orixe. O sabor, a acidez e o corpo foron os tres tributos principais mellorados tanto no Colleita e Crianza Comportillo de Mercadona, como no Reserva e Crianza Arteso de Mercadona.
Calidade Total ao mellor prezo
Mercadona puxo en marcha a estratexia SPB (Sempre Prezos Baixos) en 1993, despois de observar e constatar que os produtos que máis se vendían eran os que tiñan unha Calidade Total ao mellor prezo, sempre nesa orde; e non cambiaban constantemente o seu custo. Durante todos estes anos, a compañía non deixou de apostar pola calidade, que é un dos retos principais aos que a diario se enfrontan todos os departamentos da cadea e cuxo impulso representa unha clara oportunidade para poder seguir ofrecéndolle ao “Xefe” (cliente) produtos, un a un, diferenciais.
E todo a través dunha estratexia que fomenta o consumo consciente e crítico, que se guía por criterios sociais e medioambientais, e que persegue un obxectivo claro: garantir un consumo de produtos da máxima calidade co menor impacto posible e axudar así a mellorar a calidade de vida das persoas que habitan este planeta e das xeracións futuras.
Viño Tinto Rioja Comportillo, no lineal de Mercadona.
Viño Tinto Rioja Arteso, no lineal de Mercadona.