Cítricos nacionais

Mercadona finaliza a campaña de cítricos orixe España comprando máis de 200.000 toneladas

21 de agosto de 2023
  • Durante a campaña de laranxas e mandarinas orixe España, que durou aproximadamente desde outubro de 2022 ata o inicio de agosto de 2023, Mercadona comprou máis de 140.000 t de laranxas e 56.000 t de mandarinas a provedores especialistas españois que manteñen relacións estables con máis de 2.500 agricultores de toda España.
  • Na súa aposta pola froita e verdura de proximidade, a compañía comprou na campaña 22/23 máis de 200.000 toneladas de laranxas, limóns, mandarinas e outros cítricos producidos na Comunidade Valenciana, Andalucía, Rexión de Murcia, Cataluña e Canarias.
  • Tras finalizar esta campaña, poderán adquirirse laranxas doutras orixes ata a nova campaña de cítricos orixe España, que comeza as primeiras semanas de outubro coa incorporación das mandarinas e os limóns, e as laranxas, que chegarán ás tendas ao comezo de novembro, segundo as perspectivas climáticas actuais.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venta online, remata hoxe a campaña 2022/23 de laranxas e mandarinas de orixe España cun balance de compras que supera as 196.000 toneladas. En total, Mercadona comprou na campaña 22/23 máis de 200.000 toneladas de cítricos españois, dos cales 140.000 t corresponden a laranxas. Destacan de igual modo os volumes de mandarinas e limóns, que alcanzaron as 56.000 t e 17.000 t, respectivamente.

O compromiso de Mercadona co sector primario é firme e prioriza por garantir relacións estables e transparentes cos seus máis de 25 provedores nacionais, os que, á súa vez, traballan con máis de 2.500 agricultores de toda España. Esta política permite que desde hai anos máis do 85% do total de laranxas que comercializa Mercadona sexan de orixe nacional.

O vindeiro outubro comeza a nova campaña de orixe España

Desde mediados de agosto e ata finais de outubro, os Xefes (clientes) de Mercadona terán a posibilidade de adquirir laranxas doutras orixes ata a primeira semana de outubro, que volve iniciarse a campaña de cítricos orixe España e chegarán ás tendas os limóns e as mandarinas. Mercadona continuará incorporando diversas variedades nacionais de cítricos ao longo do mes de outubro e, a comezos de novembro, incorporará laranxas orixe España progresivamente en toda a cadea.

Fomento do consumo de cítricos e froitas e verduras de tempada para unha cesta equilibrada

A empresa fomenta o consumo de cítricos, así como o do zume de laranxa acabado de espremer de Mercadona, dispoñible na sección de Froita e Verdura nos tres formatos de envase habituais, de 250 mililitros, 500 mililitros e 1 litro. Este servizo, que comezou a implementarse no 2016 en todas as tendas da cadea, trátase dun proxecto que se desenvolveu a través da innovación conxunta entre Mercadona, o provedor especialista Zumex e os propios clientes.

Os cítricos son ricos en vitaminas, minerais e antioxidantes e o seu consumo contribúe a manter unha dieta equilibrada. As laranxas, as mandarinas e os limóns, entre outros cítricos, son grandes aliados para completar unha cesta da compra equilibrada.

Mercadona apoia as campañas do Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación sobre as froitas e verduras de tempada. Así mesmo, Mercadona defende as prácticas comerciais xustas e desde hai anos está adherida ao Código de Boas Prácticas Mercantís na Contratación Alimentaria. Este acordo voluntario, que supuxo un paso máis na promoción de prácticas comerciais xustas, enmárcase na Lei de Medidas para Mellorar o Funcionamento da Cadea Alimentaria e está impulsado polo Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación (MAPA) en colaboración con distintas asociacións de toda a cadea agroalimentaria en España.

Laranxas orixe España en MercadonaLaranxas de orixe nacional en Mercadona durante a campaña 2022-2023.