Responsables da Cruz Vermella e de Mercadona nun momento da doazón realizada

Mercadona entrega máis de 3 millóns de quilos de alimentos e artigos de hixiene persoal a entidades sociais de Cataluña durante 2020

04 de xaneiro de 2021
  • Reforza o seu compromiso solidario e duplica as doazóns respecto ao ano 2019 a consecuencia da situación derivada da COVID-19.
  • Colabora diariamente con 156 entidades sociais e organizacións benéficas de Barcelona, Tarragona, Girona e Lleida, e participan os 250 supermercados de Mercadona en Cataluña.
  • Doa 21.600 litros de leite enteiro Hacendado á Cruz Vermella.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, reforzou o seu compromiso solidario con Cataluña durante 2020 incrementando as doazóns, a consecuencia da situación excepcional ocasionada pola COVID-19, ata os máis de 3 millóns de quilos de alimentos e artigos de hixiene persoal, o que representa dobrar a cifra de 2019, ano no que entregou 1.478.000 quilos.

As doazóns realizáronse a 156 entidades sociais e organizacións benéficas de todo o territorio, como os catro bancos de alimentos de Barcelona, Tarragona, Girona e Lleida e as súas entidades colaboradoras, Cruz Vermella en Cataluña e o banco de produtos non alimenticios La Nau, entre outras. Do total de entidades, 98 corresponden ás comarcas de Barcelona, 27 a Tarragona, 22 a Girona e 9 ás comarcas ilerdenses.

Ademais, hai que engadir que durante 2020 Mercadona foi ampliando progresivamente o número de supermercados que realizan doazóns de produtos non aptos para a venda, pero si para o seu consumo e, dende o pasado mes de setembro, participan todas as tendas que a cadea ten en Cataluña, 250 en total.

Das 3.036 toneladas doadas, 1.752 repartíronse entre as entidades sociais das comarcas de Barcelona, 689 entre as tarraconenses, e 356 e 239 destináronse ás comarcas de Girona e de Lleida, respectivamente.

En canto aos produtos, a cadea entregou alimentos, tanto secos como frescos, como leite, legumes, pasta, carne e peixe fresco envasado, froita e verdura, iogures e sobremesas lácteas, pan de molde, cereais, e zumes e batidos refrixerados, entre outros; tamén artigos de hixiene persoal, entre os que destacan xampús, xeles e desodorizantes, así como útiles infantís: chupetes, mordedores, biberóns e mamadeiras para bebés.

Bernat Morales, director de Relacións Externas de Mercadona en Cataluña, agradeceu "o labor que están levando a cabo as entidades sociais e organizacións benéficas de Cataluña" e puxo de manifesto: “Mercadona responde así ao chamamento feito polas entidades e reforza as doazóns co obxectivo de axudar a paliar, na medida do posible, as demandas dos colectivos máis necesitados nun ano especialmente complicado como foi 2020. Isto representa para a compañía a satisfacción de levar a cabo os nosos obxectivos de solidariedade e responsabilidade social."

Neste sentido, a compañía tamén fixo efectiva hoxe a entrega de 21.600 litros de leite enteiro Hacendado á Cruz Vermella en Cataluña.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Con este obxectivo, desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido. Como parte deste plan, Mercadona colabora con máis de 240 comedores sociais, 60 bancos de alimentos e outras entidades sociais e organizacións benéficas de España e Portugal aos que doa alimentos diariamente.

Igualmente, colabora con 32 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social é a sostibilidade. Para iso, conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, baseado nos principios da economía circular e enfocado á optimización loxística, a eficiencia enerxética, a xestión de residuos, a produción sostible e a redución de plástico. Nese sentido, Mercadona, xunto cos seus provedores Totaler, traballa na Estratexia 6.25 para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % de plástico, que todos os envases deste material sexan reciclables, e reciclar todo o residuo plástico. Ademais, traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes.

Dende o ano 2011 é socio do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de dereitos humanos, normas laborais, medio ambiente e loita contra a corrupción.

Responsables da Cruz Vermella e de Mercadona nun momento da doazón realizadaResponsables da Cruz Vermella e de Mercadona nun momento da doazón realizada.

Logo EActiVate