- A compañía afianza a súa colaboración co Banco de Alimentos de Cáceres entregando produtos de primeira necesidade como aceite de oliva, legumes ou cacao soluble, entre outros.
- A compañía, no que vai de 2021, doou ás distintas entidades e organizacións sociais da rexión máis de 115 toneladas de produtos e alimentos.
- Mercadona apoia e colabora con 5 comedores sociais da Comunidade e ademais cos Bancos de Alimentos de Badajoz e de Cáceres e outras entidades sociais da rexión.
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, reforza o seu Modelo Responsable durante a situación excepcional que vive o país ocasionada pola Covid-19, e doa máis de 6.400 quilos de alimentos de primeira necesidade ao Banco de Alimentos de Cáceres, para axudar aos que máis o necesitan.
Maribel Martín-Romo, Directora de Relacións Externas de Mercadona en Extremadura, destaca que: “A compañía, no seu firme compromiso de estar ao lado dos colectivos máis desfavorecidos, intensifica o seu Modelo Responsable colaborando cos bancos de alimentos e comedores sociais da rexión. A situación de excepcionalidade que estamos vivindo é moi cambiante e require axilidade nas nosas decisións e formulacións, cun único obxectivo: dar resposta ás necesidades das persoas máis vulnerables nunha situación de extraordinaria complexidade como a que estamos vivindo”.
Por outro lado, Juan Carlos Fernández, Presidente do Banco de Alimentos de Cáceres, “agradece este xesto que non queda aí, pois ofrece, coma sempre, a posibilidade de que cando necesitemos alimentos en momentos tan difíciles como os que estamos vivindo, están á nosa disposición”.
Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona
Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolverlle parte de canto recibe dela. Con este obxectivo, desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido.
Xunto á doazón de alimentos, Mercadona colabora con 32 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.
Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social é a sostibilidade. Para iso, conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, baseado nos principios da economía circular e enfocado á optimización loxística, a eficiencia enerxética, a xestión de residuos, a produción sostible e a redución de plástico.
Nese sentido, Mercadona, xunto cos seus provedores Totaler, traballa na Estratexia 6.25 para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % de plástico, que todos os envases deste material sexan reciclables, e reciclar todo o residuo plástico. Ademais, traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes.
Dende o ano 2011 é socio do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de dereitos humanos, normas laborais, medio ambiente e loita contra a corrupción.
Responsables de Mercadona e do Banco de Alimentos de Cáceres durante a entrega.