Logo fachada Mercadona

Mercadona doa máis de 317 toneladas de alimentos en 2020 a entidades sociais en Aragón

12 de febreiro de 2021
  • A compañía doou o equivalente a 5.200 carros da compra, un 52 % máis que o ano pasado.
  • Mercadona apoia e colabora con 9 comedores sociais, cos 3 bancos de alimentos e con máis de 10 entidades aragonesas.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, doou máis de 317 toneladas de produtos en 2020 a comedores sociais, bancos de alimentos e outras entidades benéficas de Aragón. Esta cantidade significa un aumento do 52 % das achegas de alimentos e outros produtos a entidades sociais respecto ao ano anterior, como consecuencia da crise sanitaria e económica actual.

Estas doazóns son o equivalente a máis de 5.200 carros da compra e realízanse a través da colaboración cos Bancos de Alimentos de Zaragoza, Huesca e Teruel, con 9 comedores sociais e outras entidades sociais e organizacións benéficas aragonesas.

Ademais, en 2020 Mercadona mostrou o seu apoio con doazóns adicionais ao longo do ano como as entregas realizadas a Cáritas e a Cruz Vermella de Calatayud, Cáritas de Barbastro, a Cruz Vermella de Fraga, a Cruz Vermella de Alagón, a Cruz Vermella de Montañana, o Padroado de Nuestra Señora de los Dolores, a Fundación La Caridad, Plena Inclusión e a Asociación Civitas de Zaragoza, entre outras.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Con este obxectivo, desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación sostibles que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido.

Xunto á doazón de alimentos, Mercadona colabora con 32 fundacións e centros ocupacionais na decoración das súas tendas con murais de trencadís, elaborados por máis de 1.000 persoas con discapacidade intelectual.

Outra liña estratéxica do Plan de Responsabilidade Social é a sostibilidade. Para iso, conta cun Sistema de Xestión Ambiental propio, baseado nos principios da economía circular e enfocado á optimización loxística, a eficiencia enerxética, a xestión de residuos, a produción sostible e a redución de plástico.

Nese sentido, Mercadona, xunto cos seus provedores Totaler, traballa na Estratexia 6.25 para conseguir en 2025 un triplo obxectivo: reducir un 25 % de plástico, que todos os envases deste material sexan reciclables, e reciclar todo o residuo plástico. Ademais, traballa no Proxecto de Distribución Urbana Sostible e na mellora da calidade do aire nas nosas cidades mediante camións e furgonetas propulsados por tecnoloxías máis limpas e eficientes.

Dende o ano 2011 é socio do Pacto Mundial das Nacións Unidas para a defensa dos valores fundamentais en materia de dereitos humanos, normas laborais, medio ambiente e loita contra a corrupción.

Logo EActiVate