Sinatura do acordo de colaboración de Mercadona coa Fundación Banco de Alimentos de Mallorca

Mercadona doa á Fundación Banco de Alimentos de Mallorca 20 toneladas de produtos de primeira necesidade

02 de septembro de 2020
  • A compañía duplica a súa achega anual á organización benéfica ata as 20 toneladas de produtos básicos como aceite, atún, tomate frito, lentellas, feixóns e garavanzos, entregadas hoxe tras a sinatura do convenio de colaboración.
  • Reforzou as doazóns durante a situación excepcional ocasionada pola COVID-19 e entregou no que vai de ano 123 toneladas de produtos e alimentos a distintas entidades e organizacións de Illes Balears.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, entregou hoxe mércores 20 toneladas de produtos de primeira necesidade como aceite, atún, tomate triturado e frito, lentellas, feixóns e garavanzos á Fundación Banco de Alimentos de Mallorca.

A doazón enmárcase dentro do convenio de colaboración que renovaron esta mañá co fin de que os alimentos, que se entregan en función das necesidades concretas que detecta a organización benéfica, se distribúan entre as 69 entidades sen ánimo de lucro beneficiarias desta e cheguen ao consumidor final en perfecto estado.

Mercadona reforzou as doazóns ás entidades de Illes Balears coas que colabora habitualmente debido á situación excepcional que vive no país ocasionada pola COVID-19. Nesta liña doou ao Banco de Alimentos tres toneladas de produtos de chacinería en abril e agora dobrou a súa achega anual para dar resposta ás demandas dos colectivos máis desfavorecidos.

O presidente da Fundación Banco de Alimentos de Mallorca, Raimundo de Montis, puxo en valor "a magnífica relación que mantemos con Mercadona dende o inicio, tanto nas Operacións Quilo que se desenvolven durante o ano en diferentes centros como nos convenios de colaboración. Quixera agradecer en nome da xunta de Patróns, do equipo directivo, do dos voluntarios e no meu propio esta magnífica relación e que se transmita a todo o seu persoal”.

Pola súa parte, a Directora de Relacións Externas de Mercadona en Illes Balears, Bárbara Ordás, recoñeceu á organización “a súa dedicación altruísta para atender ás persoas máis necesitadas, un labor que tivo que reforzarse dende marzo” e espera que a contribución da compañía “axude a paliar, na medida do posible, a necesidade de tantas familias”.

Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona

Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Co devandito obxectivo desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido.

Como parte desta política, Mercadona mantén un compromiso social cos veciños e veciñas das zonas nas que ten presenza e actividade que se reforzou en 2020 como consecuencia da situación derivada da crise sanitaria, á que respondeu coa doazón de 123 toneladas de alimentos e produtos de primeira necesidade no que levamos de ano, o equivalente a máis de 2.000 carros da compra.

Neste sentido, a compañía, que colabora con dez entidades benéficas e comedores sociais de Illes Balears, iniciou este ano a colaboración de entrega diaria de produtos de primeira necesidade á congregación de Las Hermanitas de los Pobres de Palma e ampliou a tres o número de supermercados que doan diariamente alimentos aos comedores sociais Tardor, en Palma, e Sor Isabel Bonnín, en Inca.

Sinatura do acordo de colaboración de Mercadona coa Fundación Banco de Alimentos de MallorcaSinatura do acordo de colaboración de Mercadona coa Fundación Banco de Alimentos de Mallorca.

Logo EActiVate