- A compañía duplica a súa achega anual á organización benéfica ata as 20 toneladas de produtos básicos como aceite, atún, tomate frito, lentellas, feixóns e garavanzos, entregadas hoxe tras a sinatura do convenio de colaboración.
- Reforzou as doazóns durante a situación excepcional ocasionada pola COVID-19 e entregou no que vai de ano 123 toneladas de produtos e alimentos a distintas entidades e organizacións de Illes Balears.
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, entregou hoxe mércores 20 toneladas de produtos de primeira necesidade como aceite, atún, tomate triturado e frito, lentellas, feixóns e garavanzos á Fundación Banco de Alimentos de Mallorca.
A doazón enmárcase dentro do convenio de colaboración que renovaron esta mañá co fin de que os alimentos, que se entregan en función das necesidades concretas que detecta a organización benéfica, se distribúan entre as 69 entidades sen ánimo de lucro beneficiarias desta e cheguen ao consumidor final en perfecto estado.
Mercadona reforzou as doazóns ás entidades de Illes Balears coas que colabora habitualmente debido á situación excepcional que vive no país ocasionada pola COVID-19. Nesta liña doou ao Banco de Alimentos tres toneladas de produtos de chacinería en abril e agora dobrou a súa achega anual para dar resposta ás demandas dos colectivos máis desfavorecidos.
O presidente da Fundación Banco de Alimentos de Mallorca, Raimundo de Montis, puxo en valor "a magnífica relación que mantemos con Mercadona dende o inicio, tanto nas Operacións Quilo que se desenvolven durante o ano en diferentes centros como nos convenios de colaboración. Quixera agradecer en nome da xunta de Patróns, do equipo directivo, do dos voluntarios e no meu propio esta magnífica relación e que se transmita a todo o seu persoal”.
Pola súa parte, a Directora de Relacións Externas de Mercadona en Illes Balears, Bárbara Ordás, recoñeceu á organización “a súa dedicación altruísta para atender ás persoas máis necesitadas, un labor que tivo que reforzarse dende marzo” e espera que a contribución da compañía “axude a paliar, na medida do posible, a necesidade de tantas familias”.
Unha política de acción social sostible integrada na estratexia de RSE de Mercadona
Un dos compromisos que Mercadona mantén coa sociedade é devolver parte de canto recibe dela. Co devandito obxectivo desenvólvese o Plan de Responsabilidade Social da compañía, que atende o compoñente social e ético a través de distintas liñas de actuación que reforzan a súa aposta polo crecemento compartido.
Como parte desta política, Mercadona mantén un compromiso social cos veciños e veciñas das zonas nas que ten presenza e actividade que se reforzou en 2020 como consecuencia da situación derivada da crise sanitaria, á que respondeu coa doazón de 123 toneladas de alimentos e produtos de primeira necesidade no que levamos de ano, o equivalente a máis de 2.000 carros da compra.
Neste sentido, a compañía, que colabora con dez entidades benéficas e comedores sociais de Illes Balears, iniciou este ano a colaboración de entrega diaria de produtos de primeira necesidade á congregación de Las Hermanitas de los Pobres de Palma e ampliou a tres o número de supermercados que doan diariamente alimentos aos comedores sociais Tardor, en Palma, e Sor Isabel Bonnín, en Inca.
Sinatura do acordo de colaboración de Mercadona coa Fundación Banco de Alimentos de Mallorca.