Lineal con carne fresca de Mercadona

Mercadona aumenta un 15 % as vendas dos produtos para preparar barbacoas polos cambios de hábitos do consumidor

10 de xuño de 2020
  • Destacan as carnes frescas como costeletas, costelas e entrecostos, e os preparados como embutidos, hamburguesas e espetos.
  • Entre as últimas novidades incorporadas nas tendas de España, destaca o Polo Churrasco, polo pequeno típico en Portugal.
  • Máis de 30 provedores distintos son os responsables de elaborar, segundo a zona de venda, as distintas referencias que a compañía ten dispoñibles nos seus máis de 1.600 supermercados.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, aumenta aproximadamente un 15 % as vendas dos produtos de Mercadona para preparar barbacoas polos cambios de hábitos do consumidor.

A oferta, composta por múltiples referencias distintas e elaborada por máis de 30 provedores, segundo a zona de venda, está composta por carnes frescas como costeletas, costelas e entrecostos, e por preparados como embutidos, hamburguesas e espetos.

Así mesmo, entre as últimas novidades incorporadas á oferta de produtos para preparar barbacoas de Mercadona nas tendas de España, destaca o Polo Churrasco, polo pequeno partido pola metade de carne zumarenta, moi común en Portugal, e ideal para facer á brasa.

Lineal con carne fresca nun supermercado de MercadonaLineal con carne fresca nun supermercado de Mercadona.

Logo EActiVate