AVISO DE COOKIES

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros coa finalidade de facer que a súa navegación sexa segura, facer análise estatística das visitas á web, así como coñecer o seu comportamento. Se desexa máis información pode consultar a nosa POLÍTICA DE COOKIES. Pode aceptar o uso de cookies pulsando "ACEPTAR" ou Configurar/Rexeitar o seu uso pulsando pulsando "CONFIGURAR/REXEITAR".

Mapa provedores de cervexa nacionais de Mercadona

Mercadona amplía a 28 os seus provedores españois de cervexa con novas referencias artesanais

14 de agosto de 2019
  • A ampliación e especialización da oferta supuxo a compra de 90 millóns de litros máis de cervexa española tras pasar de seis provedores nacionais a vinte e oito en apenas un ano.
  • Destaca a incorporación nos últimos meses de cinco novos especialistas; 15&30, de Andalucía, Barcelona Beer Company e Cervezas Tibidabo, de Cataluña e Mica e Kadabra, de Castilla y León.
  • A transformación da categoría con novas cervexas artesanais e sabores locais que complementan as variedades máis tradicionais supuxo para a cadea pasar a ofrecer ata 70 opcións diferentes de cervexa.
  • Co obxectivo de ter os mellores provedores especialistas para adaptar continuamente a súa oferta aos gustos locais e cubrir un maior número de necesidades.

Mercadona, empresa de supermercados físicos e de venda en liña, reforzou a súa categoría de cervexas ampliando o seu número total de provedores de cervexa de 7 a 40, entre nacionais e internacionais, coa incorporación, entre outros, de numerosos provedores locais de cervexa artesanal. A compañía decidiu ampliar e especializar a súa categoría de cervexas en 2017 tras captar que algúns dos seus clientes non encontraban solucións a certas necesidades nos lineais da compañía. Para iso, iniciou un traballo de coinnovación xunto a máis de 1.000 clientes que lle permitiu, tras máis dun ano de traballo, actualizar esta categoría incrementando a calidade das cervexas básicas (Suave, Clásica, Especial e Sabor a Sur), Combinados e Sen Alcohol, e ofrecendo solucións específicas a necesidades concretas por medio da especialización (especialidades). Este traballo de mellora significou, ademais, optimizar a oferta no lineal e conseguir unha mellor adaptación ás necesidades locais, posto que os “Xefes” (como Mercadona chama internamente os clientes) de Mercadona valoran a procedencia e proximidade do produto. 

Esta aposta, sumada á consolidación das variedades máis tradicionais, nas que tamén se mellorou a calidade, permitiu dar un impulso á categoría que se viu reflectido, consecuentemente, no seu volume de compras. Así, por exemplo, durante os últimos doce meses comprou 90 millóns de litros de cervexa nacional máis, ata alcanzar os 240 millóns. Este volume traduciuse, paralelamente, nun incremento das compras de materia prima do campo español por parte dos seus provedores que, se é o caso da cebada, aumentou en 14 millóns de quilos máis que en 2017.

Mercadona, que actualmente traballa con 40 fabricantes de cervexa, pasou de traballar con seis cervexeiras españolas e unha francesa, a facelo con vinte e oito cervexeiras nacionais (Mahou, Heineken, Damm, Estrella Galicia, La Zaragozana, Compañía Cervecera de Canarias, Font Salem, Tyris, La Sagra, Arriaca, La Virgen, Birra & Blues, Alegría, Premium Beers, Gara, Mulhacén, Nazarí, Rosas, Alma Turdetana, Gaitanejo, Domus, La Salve, 15&30, Tibidabo, Barcelona Beer Company, Mica, Kadabra e Toro) e doce provedores internacionais (Saint Omer, Martens, Birra Castello, Krombacher, Bavaria, Asahi, Société des Boissons du Maroc, Brasserie Licorne, Haacht, Marston's, Frutapac e Gmodelo). 

Destaca a incorporación nos últimos meses dun novo provedor andaluz, 15&30, así como dos provedores cataláns, Barcelona Beer Company e Cervezas Tibidabo, e dous provedores castelán-leoneses, Mica e Kadabra.

Mapa provedores nacionais de cervexa de Mercadona Provedores nacionais de cervexa de Mercadona.

Sorprender “O Xefe”

A través do Modelo de Coinnovación de Mercadona e da colaboración cos Provedores Totaler, hoxe ofrécense novas solucións e novos sabores, como as diferentes variedades de cervexa: sen glute, radler 0'0, de trigo, dobre malta, reserva, torradas, Pale Ale, IPA e artesás. Ademais, mellorouse a calidade buscando as mellores materias primas e apostando por unha elaboración máis natural e sen aditivos.

A transformación da categoría supuxo para a cadea pasar a ofrecer ata 70 opcións diferentes de cervexa, unha oferta máis completa, especializada e orixinal que os clientes están recoñecendo.

Lineal de cervexas nas tendas de MercadonaLineal de cervexas en Mercadona.