Exterior tenda Mercadona en Paseo de la Habana en Madrid

Madrid - Mercadona inaugura unha nova tenda eficiente na capital

21 de outubro de 2021
  • A nova tenda supón a creación de 43 novos postos de traballo estables e de calidade.
  • Esta nova tenda eficiente presenta novidades en todas as seccións e melloras tanto a nivel medioambiental, como tecnolóxico e de servizo, co obxectivo de optimizar a experiencia total de compra dos seus clientes.
  • O novo supermercado supuxo un investimento de 4,5 millóns e na súa construción participaron 40 provedores, que deron emprego a máis de 250 persoas durante a fase de obra.

Mercadona inaugura hoxe un novo supermercado eficiente en Madrid, concretamente no Paseo de la Habana, 10. Este supermercado, que abre co Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona que reforza a excelencia no servizo e optimiza o acto de compra dos seus clientes, presenta melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade.

Para iso, este novo supermercado conta con novidades en todas as súas seccións. Por exemplo, dispón dunha nova chacinería con xamón cortado con coitelo e envasado, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabado de espremer, especialidades de sushi, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada ou unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha, entre outras novidades.

Sección de Froita E Verdura da nova tenda de Mercadona en MadridSección de Froita E Verdura na tenda eficiente de Mercadona de Paseo de la Habana en Madrid.

Así mesmo, nesta tenda incorpórase a nova sección “Listo para Comer”, que conta cun total de 35 pratos distintos. Todas estas opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel.

Ademais, o supermercado de Paseo de la Habana, 10, dispón, entre outras melloras, dunha nova entrada con dobre cristal que evita correntes de aire, uns corredores máis amplos, unha área de descanso na mesma tenda con cadeira e mesas onde os “xefes” poden consumir o prato acabado de preparar e acompañalo con bebidas frías e café quente, e un novo modelo de carro da compra e un novo modelo de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Esta nova xeración de supermercado eficiente conta cunha superficie de sala de vendas de 1.811 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo, aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Na construción desta nova tenda eficiente de Mercadona participaron 40 provedores que deron emprego a 250 persoas durante a fase de obra.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplas e cómodos.

Ademais, esta Nova Tenda Eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaborativas para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; o que facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, isto facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos. 

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40 % o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

O horario de apertura deste supermercado é de luns a sábado, de 9 a 21:30 horas. Ademais, Mercadona habilitou o seu servizo a domicilio e a compra en liña a través da páxina web www.mercadona.es.

Con esta nova apertura, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecer aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha selección eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

No momento do peche de 2020, Mercadona investiu 1.500 millóns de euros tanto para a reforma como apertura de novos supermercados con este novo Modelo de Tenda.

Mercadona na Comunidade de Madrid

Mercadona creou 595 novos empregos estables e de calidade, e finalizou o exercicio cun cadro de persoal formado por 11.410 persoas nesta comunidade autónoma. Ademais, en 2020, o investimento da compañía ascendeu a 172,5 millóns de euros destinado a contribuír á activación económica da rexión, e no que respecta ás compras a provedores da zona, onde colabora con aproximadamente 58 Provedores Totaler, ascenderon a 2.334 millóns de euros.

Así mesmo, a compañía mantén un compromiso social cos veciños e veciñas das zonas nas que ten presenza e actividade, e, no caso da Comunidade de Madrid, o pasado exercicio doou 870 toneladas de produtos de primeira necesidade a un total de 17 comedores sociais e entidades benéficas, un 115 % máis que en 2019.

Fachada da tenda de Mercadona en Paseo de la Habana en MadridSupermercado Mercadona de Paseo de la Habana en Chamartín (Madrid).