Logo no exterior da tenda de Mercadona

Catalunya – Mercadona abre un novo modelo de tenda eficiente nos municipios de Rubí, Manresa e Cambrils

16 de decembro de 2019
  • Esta nova tenda eficiente presenta novidades en todas as seccións e melloras tanto a nivel medioambiental, como tecnolóxico e de servizo, co obxectivo de optimizar a experiencia de compra dos clientes.
  • Os novos supermercados, que substitúen tras o seu peche os situados  na R/ Francesc Rovira (Rubí), Estrada de Vic (Manresa) e na R/ Josep Llimona de Vilafortuny (Cambrils), supuxeron un investimento de 16,9 millóns e na súa construción participaron máis de 150 provedores, que deron emprego a preto de 1.000 persoas durante a fase de obras.
  • Ademais de garantir o cadro de persoal xa existente (123 persoas), as 3 novas tendas xeran 28 novos postos de traballo adicionais, o que supón un total de 151.

Mercadona inaugura hoxe tres novos supermercados eficientes nos municipios de Rubí (Av. Castellbisbal), Manresa (R/Pilar Bertran, no barrio da Sagrada Familia) e Cambrils (vía de El Cavet en Vilafortuny). Estas aperturas supoñen o peche dos supermercados que Mercadona tiña en Francesc Rovira (Rubí), na estrada de Vic (Manresa) e na R/ Josep LLimona de Vilafortuny (Cambrils). Estes supermercados, que abren co novo modelo de tenda eficiente de Mercadona que reforza a excelencia no servizo e optimiza o acto de compra dos clientes, presentan melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (que é como a compañía denomina internamente os clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade.

Para iso, estes novos supermercados contan con novidades en todas as súas seccións. Por exemplo, dispoñen dun novo punto de acabado para a carne, unha nova chacinería con xamón cortado con coitelo e envasado, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabado de espremer, especialidades de sushi, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada ou unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha, entre outras novidades. Así mesmo, nas tres tendas incorpórase a nova sección “Listo para Comer”, que conta cun total de 35 pratos preparados para levar, que ao poder personalizarse nalgúns casos, como o das ensaladas, pizzas ou pastas, practicamente duplícase. Todas estas opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel.

Ademais, os tres supermercados dispoñen, entre outras melloras, dunha nova entrada con dobre cristal que evita correntes de aire, uns corredores máis amplos, e un novo modelo de carro da compra e de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Esta nova xeración de supermercado eficiente dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Na construción das tres novas tendas eficientes de Mercadona participaron máis de 150 provedores que deron emprego a preto de 1.000 persoas durante a fase de obras. Pola súa parte, Mercadona ademais de garantir o cadro de persoal xa existente de 123 persoas, que dende hoxe se incorporan aos tres novos supermercados, xerou 28 novos postos de traballo adicionais, o que conforma un total de 151 traballadores repartidos entre as tres tendas. 

Tecnoloxía e ergonomía para os traballadores

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, estes novos supermercados inclúen múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. As tendas tamén dispoñen de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais estas novas tendas eficientes de Mercadona están completamente conectadas tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección das tendas; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos. 

Aforro enerxético: tendas ecoeficientes

A nivel medioambiental, leváronse a cabo medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, contan cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

O horario de apertura dos supermercados é de luns a sábado, de 09:00 a 21:00 horas de outubro a maio (horario de inverno) e de 09:00 a 21:30 horas de xuño a setembro (horario de verán). Ademais, Mercadona habilitou o seu servizo a domicilio e a compra en liña a través da páxina web www.mercadona.es.

Con estas novas aperturas, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

No momento do peche de 2018, Mercadona investiu en Catalunya 197 millóns de euros tanto para a reforma como apertura de novos supermercados con este novo modelo de tenda. En 2017 o investimento foi de 104,5 millóns nun total de 37 supermercados (4 aperturas e 33 reformas) e en 2018 de 92,5 millóns de euros nun total de 40 supermercados (5 aperturas por peche e 35 reformas), todas co novo modelo de tenda eficiente.