Fachada nova tenda eficiente en Camargo

Cantabria - Mercadona inaugura unha nova tenda eficiente en Camargo

30 de novembro de 2020
  • A nova tenda supón a creación de 27 postos de traballo estables e de calidade. O total do cadro de persoal ascende a 61 persoas.
  • Esta nova tenda eficiente presenta novidades en todas as seccións e melloras tanto a nivel medioambiental, como tecnolóxico e de servizo, co obxectivo de optimizar a experiencia total de compra dos seus clientes.
  • O novo supermercado supuxo un investimento de 2,5 millóns  e na súa construción participaron 26 provedores, que deron emprego a máis de 121 persoas durante a fase de obra.

Mercadona inaugura hoxe un novo supermercado eficiente en Camargo, concretamente no Parque comercial Bahía Real. Este supermercado, que abre co Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona que reforza a excelencia no servizo e optimiza o acto de compra dos seus clientes, presenta melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade.

Para iso, este novo supermercado conta con novidades en todas as súas seccións. Por exemplo, dispón dunha nova chacinería con xamón cortado con coitelo e envasado, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabada de espremer, especialidades de sushi, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada ou unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha, entre outras novidades.

Así mesmo, nesta tenda incorpórase a nova sección “Listo para Comer”, que conta cun total de 35 pratos distintos, que ao poder personalizarse nalgúns casos, como o das ensaladas, pizzas ou pastas, practicamente duplícase. Todas estas opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel.

Ademais, o supermercado de Cros dispón, entre outras melloras, duns corredores máis amplos, unha área de descanso na mesma tenda con cadeiras e mesas onde os “xefes” poden consumir o prato acabado de preparar e acompañalo con bebidas frías (non aberto ao público pola COVID), e un novo modelo de carro da compra e carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Esta nova xeración de supermercado eficiente conta cunha superficie de sala de vendas de 1.800 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Na construción desta nova tenda eficiente de Mercadona participaron 26 provedores que deron emprego a 121 persoas durante a fase de obra.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e os traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais esta Nova Tenda Eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos.

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40 % o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente.

O horario de apertura deste supermercado é de luns a sábado, de 9:00 a 21:30 horas, e dispón dun aparcadoiro de 276 prazas compartidas co centro comercial, para facilitarlles o acto de compra a todos os clientes que se despracen en vehículo privado. Ademais, Mercadona habilitou o seu servizo a domicilio e a compra en liña a través da páxina web www.mercadona.es.

Con esta nova apertura, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

Mercadona en Cantabria

Mercadona con esta nova apertura ten en Cantabria unha rede de 12 supermercados e un cadro de persoal de 706 persoas, todas elas con contratos estables e de calidade. Cabe destacar que nos últimos 3 anos investiu 31,3 millóns de euros, destinados principalmente ao crecemento e modernización da súa rede de tendas.

Mercadona mantén ademais un compromiso social cos veciños e veciñas das zonas nas que ten presenza e actividade. No caso de Cantabria o pasado exercicio doou 44 toneladas de alimentos. Este compromiso solidario tamén se reforzou no que vai de ano como consecuencia da situación derivada da crise sanitaria, á que a compañía respondeu cun incremento das súas doazóns a comedores sociais, Bancos de Alimentos e outras entidades sociais, ata máis de 86 toneladas.

Logo EActiVate