Fachada entrada tenda Mercadona

Bizkaia – Mercadona inaugura unha nova tenda eficiente en Gernika

21 de novembro de 2019
  • A nova tenda supón a creación de 40 novos postos de traballo estables e de calidade e o investimento de máis de 6 millóns de euros.
  • Este nova tenda eficiente incorpora medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional.
  • Incorpora a nova sección “Listo para Comer”, de comida acabada de facer, que está dispoñible en 10 supermercados vascos.

Mercadona inaugura hoxe un novo supermercado eficiente en Gernika (Bizkaia), concretamente na zona de Txaporta. Tras un investimento de máis de 6 millóns de euros e a participación de 26 provedores que deron emprego a 174 persoas durante a fase de reforma.

Este supermercado supuxo a creación de 40 novos empregos estables e de calidade. Este supermercado abre co Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona, que reforza a excelencia no servizo optimizando o acto de compra dos seus clientes, e presenta melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade.

Para iso, conta con novidades en todas as súas seccións como, un novo punto de acabado para a carne, unha nova chacinería con xamón cortado co coitelo e envasado, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabado de espremer, especialidades de sushi, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada e unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha.

Así mesmo, nesta tenda incorpórase a nova sección “Listo para Comer”, que conta cun total de 35 pratos distintos, que ao poder personalizarse nalgúns casos, como o das ensaladas, pizzas ou pastas, practicamente duplícase. Todas estas opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel. Esta sección xa está dispoñible en dez supermercados vascos.

Ademais, o supermercado de Gernika dispón, entre outras melloras, dunha nova entrada con dobre cristal que evita correntes de aire, uns corredores máis amplos, unha área de descanso na mesma tenda con cadeiras e mesas onde os “xefes” poden consumir o prato acabado de preparar e acompañalo con bebidas frías, e un novo modelo de carro da compra e un novo modelo de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Esta nova xeración de supermercado eficiente conta cunha superficie de sala de vendas de máis de 1.600 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

O horario de apertura deste supermercado é de luns a sábado, de 9:15 a 21:15 horas, e dispón dun aparcadoiro de máis de 160 prazas. Ademais, Mercadona habilitou o seu servizo a domicilio e a compra en liña a través da páxina web www.mercadona.es.

Con esta nova apertura, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto,  unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

No momento do peche de 2018, Mercadona investiu 607 millóns de euros tanto para a reforma como par a apertura de novos supermercados con este novo Modelo de Tenda.

Mercadona en Euskadi

Mercadona conta con 19 tendas en Euskadi (cinco en Vitoria-Gasteiz, unha en Barakaldo, Basauri, Santurtzi, Berango, Leioa e Gernika, tres en Bilbao e unha en Irun, Eibar, Oiartzun, Donostia / San Sebastián e Elgoibar) e un cadro de persoal de 1.800 persoas con emprego estable e de calidade.

No seu bloque loxístico en Vitoria-Gasteiz, que abastece os supermercados de Euskadi, Navarra, La Rioja, Cantabria e Burgos, emprega 360 persoas e investiu, ata o momento, 113 millóns de euros.

Outro feito que demostra a aposta de Mercadona por Euskadi son os 442 millóns de euros en compras realizadas a provedores vascos en 2018, o que supón un incremento do 4,5% respecto ao ano anterior, así como o investimento de 73,5 millóns de euros.

Dentro da súa responsabilidade social empresarial, a súa colaboración con organizacións sociais vascas traduciuse na doazón de 921 toneladas de produtos de primeira necesidade. Mantivo colaboracións cos Bancos de Alimentos de Araba, Bizkaia e Gipuzkoa, e co comedor social Nuestra Señora de los Desamparados de Vitoria-Gasteiz.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e os traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona  desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais esta Nova Tenda Eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos.