Entrada tenda Mercadona

Bizkaia - Mercadona inaugura unha nova tenda eficiente en Bilbao

06 de xullo de 2020
  • A nova tenda supón a creación de 40 novos postos de traballo estables e o investimento de máis de 5 millóns de euros.
  • Esta nova tenda eficiente incorpora medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional.
  • Incorpora a nova sección “Listo para Comer”, de comida acabada de facer, que está dispoñible en 11 supermercados vascos.

Mercadona inaugura hoxe un novo supermercado eficiente no centro de Bilbao (Bizkaia), concretamente na zona de Moyua entre as rúas Alameda de Recalde e Rodríguez Arias. Tras un investimento de máis de 5 millóns de euros e a participación de 35 provedores que deron emprego a 80 persoas durante a fase da obra.

Este supermercado supuxo a creación de 40 novos empregos estables e abre co novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona, que reforza a excelencia no servizo optimizando o acto de compra dos seus clientes, e presenta melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade.

Para iso, conta con novidades en todas as súas seccións, como unha nova chacinería con xamón cortado con coitelo e envasado, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabado de espremer, especialidades de sushi, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada e unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha.

Así mesmo, nesta tenda incorpórase a nova sección “Listo para Comer”, que conta cun total de 35 pratos distintos, que, ao poder personalizarse nalgúns casos, como o das ensaladas, pizzas ou pastas, practicamente duplícase. Todas estas opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel. Esta sección xa está dispoñible en 11 supermercados vascos.

Ademais, o supermercado de Moyua dispón, entre outras melloras, dunha nova entrada con dobre cristal, que evita correntes de aire, e dous novos modelos de carro da compra e de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Esta nova xeración de supermercado eficiente conta cunha superficie de sala de vendas de 1.600 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo, aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

O horario de apertura deste supermercado é de luns a sábado, de 9:15 a 21:15 horas. Con esta nova apertura, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecer aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais, esta nova tenda eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos.

Mercadona en Euskadi

A día de hoxe, Mercadona conta con 20 tendas en Euskadi (cinco en Vitoria-Gasteiz, catro en Bilbao e unha en cada un dos municipios seguintes: Barakaldo, Basauri, Santurtzi, Berango, Leioa, Gernika, Irun, Eibar, Oiartzun, Donostia / San Sebastián e Elgoibar) e un cadro de persoal de 1.885 persoas con emprego estable e de calidade.

Nos últimos 3 anos investiu 184,5 millóns de euros, destinados principalmente ao crecemento e á modernización da súa rede de tendas e á construción do seu bloque loxístico en Vitoria-Gasteiz, dende o que abastece diariamente os supermercados de Euskadi, Navarra, La Rioja e Cantabria, principalmente.

Tamén mantén un compromiso social cos veciños e veciñas das zonas nas que ten presenza e actividade. No caso de Euskadi, o pasado exercicio doou 1.326 toneladas de alimentos a diversas entidades sociais e organizacións benéficas coas que colabora e entre as que se encontran os bancos de alimentos de Bizkaia, Araba e Gipuzkoa. Este compromiso solidario tamén se reforzou no que vai de ano como consecuencia da situación derivada da crise sanitaria, á que a compañía respondeu cun incremento das súas doazóns que supuxo a entrega de máis de 747 toneladas de produtos de primeira necesidade durante o primeiro semestre do ano.

Logo EActiVate