Entrada Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona

Barcelona - Mercadona abre un novo supermercado no barrio da Sagrada Familia

10 de decembro de 2020
  • A nova tenda xera 41 novos postos de traballo estables e de calidade.
  • Supuxo un investimento de 5 millóns de euros e na súa construción participaron 40 provedores, que deron emprego a 130 persoas durante a fase de obras.
  • Esta nova tenda, completamente conectada tecnoloxicamente, presenta un deseño e unhas seccións totalmente renovados que melloran a experiencia de compra dos clientes, cun aforro enerxético de ata un 40 % respecto a una tenda tradicional.
  • O novo supermercado forma parte do plan investidor previsto para 2020 en Cataluña e dotado con 140 millóns de euros para impulsar a actividade económica.

Mercadona inaugura hoxe un novo supermercado eficiente en Barcelona cidade, concretamente no barrio da Sagrada Familia (na rúa Provença, número 409). Este supermercado xerou 41 novos postos de traballo estables e de calidade, e presenta un deseño e unhas seccións totalmente renovados que melloran a experiencia de compra dos clientes, cun aforro enerxético de ata un 40 % respecto a unha tenda tradicional.

A nova tenda supuxo un investimento de 5 millóns de euros e na súa construción participaron 40 provedores, que deron emprego a 130 persoas durante a fase de obras. Esta tenda forma parte do plan investidor de Mercadona en Cataluña previsto para 2020 e dotado con 140 millóns de euros co obxectivo de contribuír a impulsar a actividade económica.

O novo supermercado, que abre co novo modelo de tenda eficiente que a compañía está implantando en toda a cadea, presenta melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (como Mercadona denomina os clientes internamente), como os traballadores, os provedores e a sociedade. Para iso, ofrece novidades en todas as súas seccións. Por exemplo, dispón dunha nova chacinería con xamón cortado a coitelo e envasado, unha góndola central na perfumería para a cosmética especializada, un servizo de zume de laranxa acabado de espremer, unha nova sección de forno con rebandadora de pan e pastelería refrixerada, especialidades de sushi e unha nova exposición na peixería para os produtos de cuncha, entre outras novidades.

Así mesmo, incorpora a nova sección Listo para Comer, que ofrece un total de 35 pratos preparados para levar, que practicamente se duplican ao poder personalizarse nalgúns casos, como o das ensaladas, pizzas ou pastas. Todas estas opcións sérvense en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel.

Esta nova xeración de supermercado eficiente conta cunha superficie de sala de vendas de 1.550 metros cadrados e dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda, con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso como na distribución das distintas secciones. Aposta tamén por amplos espazos diáfanos, que facilitan a entrada de luz natural, e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes. Inclúe así mesmo unha nova entrada con dobre cristal, que evita correntes de aire, uns corredores máis amplos e un novo modelo de cesta e dous modelos de carros, moito máis ergonómicos e lixeiros.

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

En canto ao aspecto medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40 % o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, como a mellora do illamento térmico e acústico coa optimización dos materiais e o grosor de paredes e teitos, e novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo as zonas e os momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente.

O horario de apertura deste supermercado é de luns a sábado, de 9:00 a 21:00 horas de outubro a maio (horario de inverno) e de 9:00 a 21:30 horas de xuño a setembro (horario de verán). Ademais, Mercadona habilitou o seu servizo a domicilio e a compra en liña a través do sitio web www.mercadona.es.

Con esta nova apertura, os clientes beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecer aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

Tecnoloxía e ergonomía para os traballadores

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais, esta nova tenda eficiente está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaborativas para os traballadores, cos que se pode compartir información dende calquera sección da tenda, o que facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Entre os novos dispositivos, encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas, que substitúen o papel para realizar xestións administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente na xestión dos produtos frescos.

Sección froita e verdura na nova tenda eficiente de BarcelonaSección listo para comer na nova tenda eficiente de Barcelona.

Plan investidor de Mercadona en Cataluña

Mercadona anunciou o pasado mes de xuño que este ano 2020 ten previsto destinar un total de 140 millóns de euros a Cataluña, cos que, ademais de mellorar a súa eficiencia e o seu servizo, contribuirá a impulsar a actividade económica e a contrarrestar, con este esforzo, as consecuencias económicas e sociais provocadas pola crise sanitaria.

Este investimento destínase á apertura de 6 tendas, das que 5 son aperturas por peches (é dicir, novos supermercados que substitúen aos xa existentes que non se adaptan aos estándares de calidade e comodidade que require o novo modelo e que tampouco se poden reformar); á reforma doutras 21 para adaptalas ao novo modelo de tenda eficiente e poder dispoñer, a finais de 2020, dun total de 159 supermercados con este novo modelo; á implantación da nova sección Listo para Comer (pratos preparados para levar) en 44 tendas máis que se suman ás 49 que actualmente xa dispoñen desta nova sección; a seguir impulsando o proxecto Frescos Global, que incorpora melloras importantes nas secciones de frescos e consigue unha maior adaptación á oferta local, e a mellorar as instalacións e optimizar os 2 bloques loxísticos que a compañía ten situados nos municipios de Sant Sadurní d'Anoia e de Abrera.

Ademais, este impulso investidor ten un impacto indirecto na creación de emprego en Cataluña, xa que varios técnicos e operarios de diferentes oficios traballan en cada unha das reformas e das aperturas, así como nas actuacións que se levan a cabo nos 2 bloques loxísticos.

A compañía ten 13.580 traballadores e 250 supermercados en Cataluña, dos cales 157 xa teñen implantado o novo modelo de tenda eficiente a día de hoxe. En canto á cidade de Barcelona, Mercadona conta con 43 tendas, das cales 23 xa se adaptaron ao novo modelo.

Sección listo para comer na nova tenda eficiente de BarcelonaSecció fruita i verdura en la nova botiga eficient de Barcelona.

Logo EActiVate