- La companyia reforça el sabor d'esta beguda i aposta per un toc fresc i afruitat.
- El Proveïdor Totaler Contri elabora este producte a les seues instal·lacions d'Itàlia.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha renovat la qualitat del Lambrusco Negre per a fer-lo més intens i equilibrat. La companyia reforça el sabor d'esta beguda i aposta per un toc fresc i afruitat.
El Lambrusco Negre de Mercadona, disponible en les més de 1.600 botigues que la companyia té situades a Espanya i Portugal des de finals del mes de juny, és elaborat pel Proveïdor Totaler Contri a les seues instal·lacions d'Itàlia.
Qualitat Total al millor preu
Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos) l'any 1993, després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre en este ordre; i no canviaven de preu constantment. Durant tots estos anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals diàriament s'enfronten tots els departaments de la cadena i l'impuls de la qual representa una clara oportunitat per a poder continuar oferint a ''El Cap'' (client) productes, un a un, diferencials.
I sempre utilitzant una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals i que perseguix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar així a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten el nostre planeta i la de les generacions futures.