- Els canvis donen un sabor més casolà a estos plats que, en el cas de l'Ensalada russa, també s'oferix en format de 500 grams a més de l'habitual de 250 grams.
- Els Proveïdors Totaler Productos Naturales de la Vega de Lodosa (Navarra) i Nueva Cocina Mediterránea de Alcantarilla (Múrcia) elaboren estos productes.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha renovat la recepta de les Ensalades Russa, Americana i de Cranc, i les Creïlles amb allioli d'Hacendado per a donar-li un sabor encara més casolà.
L'Ensalada russa de Mercadona, que ara té també un nou format de 500 grams a més de l'habitual de 250 grams, és elaborada pel Proveïdor Totaler Nueva Cocina Mediterránea a les seues instal·lacions d'Alcantarilla (Múrcia), mentre que les altres varietats són preparades per Productos Naturales de la Vega a les seues instal·lacions de Lodosa (Navarra).
Qualitat Total al millor preu
Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos) l'any 1993, després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre en este ordre; i no canviaven de preu constantment. Durant tots estos anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals diàriament s'enfronten tots els departaments de la cadena i l'impuls de la qual representa una clara oportunitat per a poder continuar oferint a ''El Cap'' (client) productes, un a un, diferencials.
I sempre utilitzant una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals i que perseguix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar així a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten el nostre planeta i la de les generacions futures.
Les noves Ensalades Russa, Americana i de Cranc, i les Creïlles amb allioli de Mercadona.