- La companyia aposta per un sabor i una textura més casolans, amb menys additius, i incorpora una nova salsa d'allioli i julivert.
- El Proveïdor Totaler Nueva Cocina Mediterránea elabora este producte a les seues instal·lacions d'Alcantarilla (Múrcia).
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, renova la recepta de les seues creïlles amb allioli de la marca Hacendado. La companyia aposta per un sabor i una textura més casolans, amb menys additius i amb una nova salsa d'allioli i julivert a l'interior.
Este canvi, disponible per a "El Cap" (client) en les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya des de final de juliol, està elaborat pel Proveïdor Totaler Nueva Cocina Mediterránea a les instal·lacions que té a Alcantarilla (Múrcia), el qual ha generat 18 nous llocs de treball, estables i de qualitat, després d'incrementar la capacitat productiva per la millora.
Màxima qualitat al millor preu
Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos) l'any 1993, després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien la màxima qualitat al millor preu, sempre en este orde, i no canviaven constantment el cost del producte. Durant tots estos anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals que diàriament enfronten tots els departaments de la cadena, l'impuls de la qual representa una clara oportunitat per a poder continuar oferint a ''El Cap'' (client) productes, un a un, diferencials.
I sempre utilitzant una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals i que perseguix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el mínim impacte possible i ajudar així a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten el nostre planeta i la de les generacions futures.
Creïlles amb allioli de Mercadona.