- Disponibles en tota la cadena, la companyia oferix tres protectors en esprai, un protector solar infantil i dos per a adults amb diferents factors de protecció (alt i molt alt).
- Dins del seu compromís per la sostenibilitat mediambiental, la companyia ha eliminat els microplàstics.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, canvia la fórmula dels seus protectors solars en esprai per a fer-los més respectuosos amb el medi ambient. En concret, s'han eliminat els microplàstics i s'ha substituït el filtre solar octocrilé. D'esta manera, sense tocar la qualitat del producte, es contribuïx a cuidar el medi ambient.
Es tracta de protectors solars disponibles en tres opcions diferents segons el públic al qual va dirigit: xiquets (FPS 50+) o adults i, per a estos últims, amb dos proteccions diferents (FPS 50+ o 30). Els clients podran trobar estos solars durant el període de la seua campanya, que va de març a octubre.
Màxima qualitat al millor preu
Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos) l'any 1993, després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien la màxima qualitat al millor preu, sempre en este orde, i no canviaven constantment el cost del producte. Durant tots estos anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals que diàriament enfronten tots els departaments de la cadena, l'impuls de la qual representa una clara oportunitat per a poder continuar oferint a ''El Cap'' (client) productes, un a un, diferencials.
I sempre utilitzant una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals i que perseguix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el mínim impacte possible i ajudar així a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten el nostre planeta i la de les generacions futures.
Protectors solars en esprai amb nova fórmula per a preservar la fauna marina.