- La companyia detecta un major ús dels solars durant la desescalada per a protegir-se del sol durant els passejos, la pràctica d'esport a l'aire lliure o prendre el sol a casa.
- Entre els fabricants, figura el Proveïdor Totaler RNB, a la Pobla de Vallbona (València).
- La companyia disposa de més de 20 referències diferents disponibles en totes les seues botigues d'Espanya.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, quintuplica les vendes dels solars pels canvis d'hàbits del consumidor que, unit al bon temps, utilitzen durant la desescalada per a protegir-se del sol en els passejos, la pràctica d'esport a l'aire lliure o quan prenen el sol a casa.
La companyia oferix a les seues botigues d'Espanya més de 20 referències diferents de proteccions solars i after sun de Mercadona, fabricades per Proveïdors Totaler com RNB a la Pobla de Vallbona (València), Amifar Laboratorios a Peligros (Granada), Perseida a Jerez de los Caballeros (Badajoz), Minus 417 a Israel i Dalli Group a Alemanya.
Així mateix, hi ha solars de Mercadona amb diferents factors de protecció, formats i característiques, com les llets solars, esprais, olis, proteccions facials, etc.; tots protegixen de les radiacions UVA+UVB, contenen actius hidratants i antioxidants per a cuidar la pell, són resistents a l'aigua i estan testats dermatològicament, igual que els after sun, que, a més, són calmants, refrescants i recomanats per a aplicar després de l'exposició al sol.
Lineal de solars i after sun d'un supermercat de Mercadona.