Secció

Mercadona invertix 170 M€ en "A Punt per a Menjar" per a finalitzar 2020 en més de 650 botigues

15 de juliol de 2020
  • La companyia està reactivant progressivament "A Punt per a Menjar", secció de plats acabats de fer, en totes les botigues on estava operatiu abans de l'estat d'alarma i preveu disposar d'este servici en 200 supermercats al juliol i 500 a l'octubre, als quals caldrà sumar 150 noves implantacions abans que acabe l'any.
  • Amb l'objectiu d'oferir informació més actualitzada per als nostres "Caps" (clients), s'ha procedit a implantar en la web de la companyia un mapa amb les botigues on es reactiva la secció (vegeu ací).
  • Amplia l'assortiment amb nous plats saludables, com ara menestra de verdures i peixos amb guarnició; diferents tipus d'entrepans, com el brioix vegetal, entrepà de pernil i hamburguesa d'Angus; o un nou aparador de Hot Deli amb un ampli assortiment de rostits, com ara pollastre, costelles o creïlles.
  • La companyia va finalitzar 2019 amb 319 botigues amb la nova secció "A Punt per a Menjar", incloses les 10 de Portugal, on esta secció es denomina "Pronto a Comer".

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda onlineestà recuperant de manera progressiva el servici "A Punt per a Menjar", secció de plats acabats de fer, paralitzat durant l'estat d'alarma. La companyia té previst que este servici estiga operatiu en 200 supermercats al juliol i 500 a l'octubre, als quals caldrà sumar 150 noves implantacions abans que acabe l'any.

Paral·lelament, Mercadona ha decidit intensificar esforços i inversions per a continuar consolidant la secció "A Punt per a Menjar" tant a Espanya com a Portugal, on es denomina "Pronto a Comer". Concretament, destinarà més de 170 milions en 2020, la qual cosa li permetrà tancar l'any amb este servici operatiu en un total de 650 botigues d'Espanya i Portugal, i amb una plantilla de més de 4.000 treballadors amb formació específica en "A Punt per a Menjar”.

Així mateix, la companyia ha ampliat l'assortiment amb nous plats saludables, com la menestra de verdures o diferents tipus de peixos -orada, salmó i bacallà- amb guarnició; més entrepans com el brioix vegetal, l'hamburguesa d'Angus o l'entrepà de pernil; i un nou aparador de Hot Deli amb un ampli assortiment de rostits, com ara pollastre, costelles o creïlles, on destaca el frango, pollastre típic de Portugal.

Totes estes noves referències se servixen en envasos sostenibles elaborats amb canya de sucre o de cartó, fruit del compromís actiu de Mercadona amb el medi ambient a "donar el SÍ a cuidar més el Planeta" i una aposta decidida per la sostenibilitat a llarg termini del procés.

De manera constant, la companyia du a terme sessions amb els "Caps" (clients) al centre de coinnovació situat a Burjassot (València), amb l'objectiu d'escoltar i captar les seues necessitats per a reforçar el seu assortiment, actualment elaborat per més de 120 proveïdors especialistes, als quals la companyia espera que se n'unisquen molts més.

Consulta la teua botiga més pròxima

Amb l'objectiu d'oferir informació més actualitzada per als nostres "Caps" (clients), s'ha implantat en la web de la companyia un mapa amb les botigues on es reactiva la secció (vegeu ací).

Cartell en espanyol:

Coneix en quines botigues hi ha Coneix en quines botigues hi ha "A Punt per a Menjar".

Secció Secció "A Punt per a Menjar" en Mercadona.

Logo EActiVat