AVÍS DE COOKIES

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de fer que la seua navegació siga segura, fer una anàlisi estadística de les visites a la web, i conéixer la seua usabilitat. Si vol més informació pot consultar la nostra POLÍTICA DE COOKIES. Pot acceptar l'ús de cookies fent clic en "ACCEPTAR" o Configurar/Rebutjar cookies dent clic en "CONFIGURAR/REBUTJAR".

 Imagen de una bolsa de Muesli sin azúcares añadidos.

Mercadona i Grup Siro desenvolupen amb els clients cereals més saludables

02 de novembre de 2016
  • La col·laboració entre ambdues empreses dóna com resultat el llançament de nous productes sense sucres afegits com el Muesli cruixent, únic al mercat.

  •  Els nous cereals estan disponibles en tots els supermercats de la cadena. 

En resposta a les sol·licituds dels seus clients, Mercadona ha decidit introduir en les seves tendes cereals més saludables, elaborats amb matèries primeres de primera qualitat però eliminant els sucres afegits. Fruit d'això, ha estat el llançament d'un nou cereal nou al mercat, com és el Muesli cruixent sense sucres afegits, fabricat per Grup Siro a partir de flocs i segó de civada, arròs torrat i blat.

Aquest nou cereal a més dels beneficis nutricionals del propi producte i de suposar una font d'aportació de fibra a l'organisme, contribueix a satisfer les necessitats dels consumidors que demanden gaudir d'uns desdejunis més saludables sense renunciar al plaer del seu sabor. Aquestes noves referències estan disponibles en tendes de Mercadona de tot el territori nacional.

L'aposta de Mercadona i Grup Siro pels cereals saludables ha tingut altres exponents recents com els Cereals amb Segó de Blat o els Flocs de Blat Integral amb Fruites, tots dos amb alt contingut en fibra i amb 7 vitamines i ferro. Aquest nou cereal, ideal per gaudir en el desdejuni, amb llet, iogurt o formatge fresc es comercialitza en format de 500 grams.

Per introduir millores i innovacions que aporten valor i solucions als seus “Caps” (clients), Mercadona col·labora estretament amb ells i amb els seus proveïdors. Mitjançant la Coinnovación conjunta persegueix aprendre com els clients usen els productes, escoltar els seus comentaris i innovar amb ells. Mercadona compta amb 12 centres de coinnovación en els quals s'han realitzat 5.500 sessions amb els “Caps” per innovar conjuntament. Fruit d'aquestes sessions s'han incorporat més de 100 novetats a l'assortiment que han tingut una gran acceptació.

Entre elles es troba el Muesli cruixent sense sucres afegits. Veient l'èxit de consum dels mueslis, prompte va aparèixer la necessitat de millorar nutricionalment aquests productes baixant el seu sucre. Es van realitzar estudis amb els “Caps” (clients) i decidim desenvolupar un producte que no tingués sucre afegit. Això ha suposat un repte ja que el sucre és molt important en el sabor, el color i la cruixència del producte. L'equip de R+D+i de Grup Siro que ha dut a terme aquest projecte ha treballat intensament durant 6 mesos al centre de recerca de la companyia alimentària, per seleccionar ingredients, buscar noves receptes i fabricar-ho als seus centres de producció.

"Aquest producte sorgeix de la col·laboració estreta entre Siro, Mercadona i els nostres Caps (clients), els qui ens van sol·licitar una nova referència de muesli cruixent que a més d'estar compost només per gra, sense fruita seca ni fruites deshidratades, estigués elaborat sense sucres afegits. El resultat és un producte amb molt sabor i més saludable que està tenint un excel·lent acolliment", assenyala Alfonso Parreño, Coordinador de la Divisió Prescripció Desdejunis i Berenars.

Sobre Grup Siro

Grup Siro és un grup empresarial del sector de l'alimentació, amb capital 100% espanyol i la meta del qual és l'excel·lència sobre la base de l'eficiència i a la innovació, des de l'òptica del compromís social sostenible. 

Grup Siro manté una relació comercial estable amb Mercadona des de 1998, la qual cosa li ha permès afrontar inversions per més de 300 milions d'euros en els últims anys, seguir creixent i abordar projectes per oferir productes amb la màxima qualitat al millor preu possible als consumidors. 

El Grup està present a Espanya en els negocis de galetes, pasta alimentosa, pa de motlle, brioixeria i cereals. En 2015 va facturar 602 milions d'euros i compta amb 20 centres de treball, en els quals treballen més de 4.000 persones.