Logo de Mercadona memòria 2019

Mercadona és la segona empresa més compromesa socialment en la gestió de la crisi del coronavirus segons Merco

20 de maig de 2020
  • Més de 2.200 persones, entre ciutadans, analistes financers, representants d'ONG, associacions de consumidors, periodistes i ciutadans, entre altres, han participat en l'elaboració d'este monitor empresarial de caràcter extraordinari.
  • Per a este rànquing s'han avaluat les accions de les empreses en matèria de reputació i imatge corporativa.

Mercadona obté la segona millor valoració en el "Rànquing el compromís/responsabilitat social de les empreses durant la pandèmia", per darrere d'Inditex, elaborat de manera extraordinària pel Monitor Espanyol de Reputació Corporativa (MERCO). Este estudi reconeix les empreses que han realitzat una gestió més responsable a Espanya durant l'actual crisi produïda per la COVID-19.

Els resultats del rànquing s'han obtingut a partir de la participació de més de 2.200 persones pertanyents a diversos àmbits: analistes financers, periodistes, representants d'ONG, membres de sindicats, associacions de consumidors, catedràtics de l'àrea d'empresa, social media managers i ciutadans. Estos perfils han valorat les accions de les empreses en matèria de reputació i imatge corporativa.

La companyia, fidel al seu model d'empresa, està molt orgullosa dels resultats, ja que es tracta d'un reconeixement per part de la societat a la gran tasca feta per part de tota la companyia per a fer front a esta situació excepcional i continuar sent una empresa "que la Societat vulga que existisca i se'n senta orgullosa”. El model de gestió de la companyia té com a objectiu aconseguir el creixement compartit a través de la satisfacció dels cinc components de l'empresa: "El Cap" (com internament anomena el client), el Treballador, el Proveïdor, la Societat i el Capital.

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO)

MERCO és un dels principals monitors de Reputació Corporativa d'Espanya i Llatinoamèrica, que s'encarrega d'avaluar la reputació de les empreses des de 1999. Esta organització no rep cap subvenció o patrocini ni públic ni privat, i l'única font de finançament que té és la comercialització d'informes.

AçòNOhadePARAR perquè Açò Passarà