Firma d'acord de col·laboració de Mercadona amb la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca

Mercadona dona a la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca 20 tones de productes de primera necessitat

02 de setembre de 2020
  • La companyia duplica la seua aportació anual a l'organització benèfica fins a les 20 tones de productes bàsics com oli, tonyina, tomaca fregida, llentilles, fesols i cigrons, entregades hui després de la signatura del conveni de col·laboració.
  • Ha reforçat les donacions durant la situació excepcional ocasionada per la COVID-19 i ha entregat des de principi d'any 123 tones de productes i aliments a diferents entitats i organitzacions de les Illes Balears.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha entregat hui dimecres 20 tones de productes de primera necessitat com oli, tonyina, tomaca triturada i fregida, llentilles, fesols i cigrons a la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca.

La donació s'emmarca dins del conveni de col·laboració que han renovat este matí amb la finalitat que els aliments, que s'entreguen en funció de les necessitats concretes que detecta l'organització benèfica, es distribuïsquen entre les 69 entitats sense ànim de lucre beneficiàries d'esta i arriben al consumidor final en perfecte estat.

Mercadona ha reforçat les donacions a les entitats de les Illes Balears amb les quals col·labora habitualment a causa de la situació excepcional que es viu al país ocasionada per la COVID-19. En esta línia va donar al Banc d'Aliments tres tones de productes de xarcuteria a l'abril i ara ha doblat la seua aportació anual per a donar resposta a les demandes dels col·lectius més desfavorits.

El president de la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca, Raimundo de Montis, ha valorat "la magnífica relació que mantenim amb Mercadona des de l'inici, tant en les Operacions Quilo que es desenvolupen durant l'any en diferents centres com en els convenis de col·laboració. Voldria agrair en nom de la junta de patrons, de l'equip directiu, dels voluntaris i en el meu propi esta magnífica relació i que es transmeta a tot el seu personal".

Per la seua part, la directora de Relacions Externes de Mercadona a les Illes Balears, Bárbara Ordás, ha reconegut a l'organització "la seua dedicació altruista per a atendre les persones més necessitades, una labor que s'ha hagut de reforçar des de març" i espera que la contribució de la companyia "ajude a pal·liar, en la mesura que siga possible, la necessitat de tantes famílies".

Una política d'acció social sostenible integrada en l'estratègia d'RSE de Mercadona

Un dels compromisos que Mercadona manté amb la societat és tornar part del que rep d'esta. Amb este objectiu es desenvolupa el Pla de Responsabilitat Social de la companyia, que atén el component social i ètic a través de diferents línies d'actuació que reforcen la seua aposta pel creixement compartit.

Com a part d'esta política, Mercadona manté un compromís social amb els veïns i veïnes de les zones en les quals té presència i activitat que s'ha reforçat en 2020 a conseqüència de la situació derivada de la crisi sanitària, a la qual ha respost amb la donació de 123 tones d'aliments i productes de primera necessitat des de principi d'any, l'equivalent a més de 2.000 carros de la compra.

En este sentit, la companyia, que col·labora amb deu entitats benèfiques i menjadors socials de les Illes Balears, ha iniciat enguany la col·laboració d'entrega diària de productes de primera necessitat a la congregació Hermanitas de los Pobres de Palma i va ampliar a tres el nombre de supermercats que donen diàriament aliments als menjadors socials Tardor, a Palma, i Sor Isabel Bonnín, a Inca.

Firma d'acord de col·laboració de Mercadona amb la Fundació Banc d'Aliments de MallorcaFirma d'acord de col·laboració de Mercadona amb la Fundació Banc d'Aliments de Mallorca.

Logo EActiVat