Treballador de Mercadona en un dels blocs logístics de la companyia

Mercadona contracta 9.000 persones per a la campanya d’estiu de 2018

08 de maig de 2018
  • Enguany Mercadona contracta 2.000 persones més que en la campanya d’estiu de 2017, quan va contractar 7.000 persones.
  • La companyia amplia la seua plantilla de maig a setembre per a respondre a l’arribada de turistes i mantindre l’excel·lència en el servei.
  • El salari d’estos nous empleats de Mercadona, tant en botiga com en logística, és de 1.132 euros al mes nets i reben formació adaptada al seu lloc.

Mercadona, empresa familiar de supermercats de capital 100 % espanyol, contracta 9.000 persones per a la campanya d’estiu de 2018, que s’inicia en el mes de maig i finalitza el setembre. La companyia amplia la seua plantilla per a garantir l’excel·lència en el servei durant estos mesos, època que coincidix amb l’arribada de turistes i amb les vacances de la resta de la plantilla.

Tots estos nous treballadors reben un salari net de 1.132 euros/mes i formació adaptada al lloc de treball. A més, enguany la companyia reforça la contractació per a la campanya d’estiu respecte a l’anterior, quan va contractar 7.000 persones.

El director de contractació de Recursos Humans, José Elías Portalés, ha destacat que l’objectiu de reforçar la plantilla actual de 84.000 treballadors “és oferir als nostres «caps» (clients) el mateix servei excel·lent que reben la resta de l’any quan compren diàriament en les més de 1.600 botigues que tenim repartides per tot Espanya”.

Treballadora embarassada de Mercadona en un supermercat d’AstúriesTreballadora del supermercat de Viesques a Gijón, Astúries.

Reconeixement a la política de Recursos Humans de Mercadona

Mercadona, caracteritzada per oferir ocupació de qualitat, ha sigut destacada un any més en l’Estudio Merco Talento 2017, ja que ha repetit en el primer lloc del rànquing del seu sector i ha escalat tres llocs en el rànquing general, en què s’ha situat en el sisé lloc. A més, Harvard Business Review destaca la gestió interna del talent, i l’Organització Internacional del Treball (OIT), dependent de les Nacions Unides, valora l’esforç en la formació, en la conciliació i en el repartiment de beneficis que du a terme la companyia; entre altres mesures. Un exemple d’estes polítiques el 2017 són les 2.402 treballadores que van optar per ser mares i allargar 30 dies la seua baixa maternal, o bé els 313 milions procedents del benefici de la companyia, que es van repartir entre la plantilla en concepte de prima.

 

Imatge de capçalera: Treballador en un bloc logístic de Mercadona.