- Les vendes d'estos productes baixen durant estos dies perquè el client no fa tants desplaçaments amb cotxe com solia fer.
- Per contra, les vendes de l'ambientador de casa cauen aproximadament un 4 %, perquè el consumidor no el percep com un producte de primera necessitat, encara que la companyia comença a observar que el client torna a incorporar este producte en la seua compra habitual.
- La companyia disposa de més de 60 ambientadors diferents, tant per al cotxe com per a la casa, disponibles a les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya i a Portugal.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, baixa més d'un 60 % les vendes dels ambientadors per al cotxe de Mercadona a causa dels canvis d'hàbits del consumidor, ja que ara "El Cap" (client) es desplaça menys en el seu vehicle. Així mateix, les vendes de l'ambientador per a la casa de Mercadona també cauen aproximadament un 4 %, perquè el consumidor no el percep com un producte de primera necessitat, encara que la companyia comença a observar que el client torna a incorporar de manera progressiva este producte en la seua compra habitual.
De l'assortiment d'ambientadors per al cotxe de Mercadona, elaborat pel Proveïdor Totaler Francisco Aragón a Molina de Segura (Regió de Múrcia) i Relevi SPA a Itàlia, la companyia oferix dos opcions, una per a penjar en el retrovisor i una altra per a posar en la reixeta de ventilació.
D'altra banda, de l'assortiment d'ambientadors per a la casa de Mercadona, elaborats també pel Proveïdor Totaler Francisco Aragón, destaca que hi ha diferents opcions per a ambientar la casa, com ara ambientadors en esprai, elèctrics, varetes o ciris; i també ambientadors per a un ús puntual, en què el consumidor l'usa quan el necessita, com per a un ús continu, i així el connecta una sola vegada per a mantindre la fragància de manera ininterrompuda.
Lineal d'ambientadors d'un supermercat de Mercadona.