- Torró dur, bla, de crema cremada i xocolate cruixent conformen este assortiment, les porcions del qual s'adapten al consum de "El Cap".
- Sanchis Mira és el Proveïdor Totaler que elabora este producte a les seues instal·lacions situades a Xixona (Alacant).
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, adapta la grandària de cada porció de l'assortiment de Minitorrons d'Hacendado després d'escoltar "El Cap" (client), el qual consumix de manera diferent segons quin torró siga.
Ara, el client podrà trobar un assortiment de 15 porcions compost per tres de torró de crema cremada i per quatre de torró dur, bla i de xocolate cruixent. Tots estos tastets són elaborats pel Proveïdor Totaler Sanchis Mira a les seues instal·lacions situades a Xixona (Alacant). A més, si només es busca disfrutar d'un torró, però sense renunciar a la comoditat de consumir-lo en porcions, el client també podrà trobar paquets d'entre 8 i 10 porcions d'un sabor.
Qualitat Total al millor preu
Mercadona va posar en marxa l’estratègia SPB (Sempre Preus Baixos) l’any 1993, després d’observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre en este orde, i no canviaven de preu constantment. Durant tots estos anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l'impuls de la qual representa una clara oportunitat per a poder continuar oferint a ''El Cap'' (client) productes, un a un, diferencials.
I sempre utilitzant una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals i que perseguix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el mínim impacte possible i ajudar així a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten el nostre planeta i la de les generacions futures.
Assortiment de Minitorrons de Mercadona.