Mercadona certifica unha redución do 27 % de emisións de CO2 equivalente nos seus procesos loxísticos entre 2016 e 2020, superou así o obxectivo inicial do 20 %.
En 2020 a compañía adheriuse á iniciativa internacional Lean & Green, impulsada en España pola AECOC. O Plan de Redución de Emisións deseñado por Mercadona, que foi premiado, certifica a diminución, de polo menos un 20 %, das súas emisións loxísticas nos últimos 5 anos.
Tras reavaliar os seus procesos, poñer en marcha novas estratexias de sostibilidade e introducir importantes melloras.
Durante 2019 e 2020 reduciu o seu consumo eléctrico en 39,7 millóns kWh, instalou máis de 1.400 paneis solares e pechou o ano cun total de 1.020 “Tendas 8”, que reducen ata nun 40 % o consumo enerxético respecto a un supermercado convencional.
En 2020 adheriuse á iniciativa internacional Lean&Green, impulsada pola AECOC, e elabora un Plan de Redución de Emisións co que poderá certificar unha diminución do 20 % das súas emisións loxísticas entre 2015 e 2019.
Tras introducir en 2019 e 2020 importantes melloras, reavaliar os seus procesos e poñer en marcha novas estratexias verdes e sostibles.
Con este movemento a compañía deixará de usar 1.600 t de plástico virxe ao ano, fomentando así a economía circular e diminuíndo o seu impacto medioambiental.
En 2025, Mercadona terá reducido un 25 % o plástico nos seus lineais, usará envases reciclables e reciclará todos os seus residuos plásticos.
A cadea está levando a cabo a súa Estratexia 6.25 para a redución de plástico e a xestión do seu residuo e investirá neste plan máis de 140 millóns de euros ata 2025.
Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros coa finalidade de facer que a súa navegación sexa segura, facer análise estatística das visitas á web e coñecer a súa usabilidade. Se desexa información pode consultar a nosa Política de Cookies. Pode aceptar o uso de cookies pulsando "Aceptar", rexeitar o seu uso pulsando "Rexeitar" ou personalizalas pulsando "Configurar".
Permítenlle ao usuario a navegación a través dunha páxina web, plataforma ou aplicación e a utilización das diferentes opcións ou servizos que nela existan como, por exemplo, controlar o tráfico e a comunicación de datos.
Cookies analíticas
non
si
Permiten cuantificar o número de usuarios para realizar a medición e análise estatística da páxina web.