Grandes innovacións do sector recoñecidas polo Institut Cerdà

Un sistema abrefácil no café soluble e unha aplicación de análises de custos son as iniciativas de Mercadona recoñecidas entre as Grandes Innovacións do Consumo en 2022

09 de febreiro de 2023
  • A aplicación interna da compañía, chamada DPP, é capaz de analizar os custos de cada produto co obxectivo de optimizalos, facéndoo compatible coas melloras de calidade e servizo.
  • O novo sistema abrefácil, incorporado no opérculo da gama de café soluble Hacendado, axiliza e simplifica o proceso de apertura.
  • O Observatorio de Innovación en Gran Consumo do Institut Cerdà recoñece boas prácticas innovadoras no sector.

O Institut Cerdà deu a coñecer esta mañá, durante a celebración da súa sexta edición do Observatorio de Innovación en Gran Consumo en España que tivo lugar no Ministerio de Ciencia e Innovación, as innovacións do sector en 2022.

Entre elas, destacou a aplicación interna de Mercadona como innovación en procesos, chamada DPP, capaz de determinar os custos e a rendibilidade de cada produto, a nivel unitario, en todas as etapas da súa cadea de montaxe e facilitar a toma de decisións de custos acertados.

O obxectivo desta aplicación, desenvolvida internamente pola compañía tras investir máis de 5 millóns de euros, é optimizar os seus procesos para adaptarse de forma áxil e flexible á incerteza do contexto actual caracterizado polo encarecemento do prezo da enerxía, do transporte e das materias primas (entre outros); fai compatible o aforro de custos coas melloras de calidade en cada produto. Grazas ao uso desta ferramenta, ata o momento, a compañía conseguiu aforrar máis de 150 millóns de euros.  

Ademais, tamén foi recoñecido como innovación en produto o sistema abrefácil que a compañía, en colaboración co Provedor Totaler Prosol, incorporou no opérculo da súa gama de café soluble Hacendado (Classic, Descafeinado e Espresso Creme).

Grazas a este novo envase, o consumidor pode abrir facilmente o produto pulsando sobre a propia tapa, evitando así facer uso de utensilios adicionais como culleriñas. Esta nova forma, que axiliza e simplifica o proceso de apertura, permite manter o sabor e aroma do café en condicións óptimas.

Modelo de coinnovación de Mercadona

Para Mercadona, a satisfacción do “Xefe” (como internamente denominan o cliente) é a clave fundamental da súa actividade, e sitúao sempre no centro das súas decisións. Por iso, hai unha cultura corporativa baseada na excelencia do servizo e na mellora continua da calidade que impulsa a innovación de forma transversal a toda a compañía.

Ademais, dispón dun Modelo de Coinnovación pioneiro, no que traballa dende 2011, a través da súa Estratexia Mandil. Desta maneira, comparte cos clientes experiencias e costumes de consumo de alimentación e bebidas, limpeza do fogar, aseo persoal e coidado de mascotas, trasladándollelas despois aos provedores para impulsar así unha colaboración directa para mellorar a calidade e elaborar novos produtos.

A empresa conta cunha rede de máis de 22 centros de coinnovación en España e Portugal, cuxas instalacións se destinan á innovación, impulsando a mellora continua nos procesos e produtos, estudando as necesidades e os desexos dos clientes para ofrecerlles, dunha maneira áxil, as mellores solucións, nun contexto cada vez máis cambiante.

Equipo da División Custos do Proceso de MercadonaEquipo da División Custos do Proceso de Mercadona, responsable de desenvolver, en colaboración con máis de 50 persoas doutros departamentos, a nova aplicación.

Café soluble MercadonaCafé soluble Hacendado co novo sistema abrefácil dispoñible en Mercadona.