Tenda eficiente de Mercadona en La Rinconada, Sevilla

Sevilla - Mercadona inviste 30 millóns na ampliación e reforma da súa rede de tendas na provincia

02 de decembro de 2021
  • A compañía constrúe tres novos supermercados e reforma outros catro centros na provincia para adaptalos ao seu Novo Modelo de Tenda Eficiente, que incorpora novidades como a sección ‘Listo para Comer’.
  • Coas novas aperturas, Mercadona pechará o ano con 72 supermercados.

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, mantén o seu esforzo investidor na provincia de Sevilla, onde este ano destinou 30 millóns de euros á ampliación e mellora da súa rede de tendas. En concreto, a cadea de supermercados reformou catro establecementos para adaptalos ao Novo Modelo Eficiente da compañía: dous en Alcalá de Guadaíra (R/ Duquesa de Talavera, 65 e Parque Comercial Guadaíra), un no municipio de Bormujos (R/ Miguel Hernandez, 19) e o supermercado de Coria del Río sito na Avda. Primero de Mayo, 52.

Este ano, ademais, Mercadona construíu tres novos supermercados na provincia, nos municipios de La Rinconada (R/ Sanidad Pública, s/n), que abre hoxe as súas portas; La Algaba (Av. Santiponce, s/n), que abrirá mañá día 3 de decembro e Alcalá del Río (Av. de Sevilla, 12), que se inaugurará o próximo 9 de decembro e será apertura por peche do actual ao non responder aos estándares que require a compañía. Tales establecementos tamén responderán ao Novo Modelo de Tenda Eficiente da cadea. Coas novas aperturas (unha por peche e dúas netas), Mercadona pechará o ano con 72 supermercados na provincia de Sevilla (21 deles na capital).

O Novo Modelo de Tenda Eficiente de Mercadona reforza a excelencia no servizo e optimiza o acto de compra, con melloras das que se benefician tanto os “Xefes” (clientes), como os traballadores, os provedores e a sociedade. Entre tales melloras figuran unha nova entrada ao supermercado con dobre cristal que evita correntes de aire, corredores máis amplos e un modelo de carro da compra e de carro tipo cesta moito máis ergonómicos e lixeiros.

Así mesmo, este novo modelo incorpora novidades como a sección “Listo para Comer”, que conta cun total de 35 pratos distintos que se serven en envases fabricados con materiais naturais, como a cana de azucre (material compostable), o cartón ou o papel.

Esta nova xeración de supermercado eficiente dispón dun deseño totalmente renovado respecto ao anterior modelo de tenda con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Así mesmo, aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación dos distintos ambientes.

Tecnoloxía e Ergonomía para as traballadoras e traballadores de Mercadona

Adicionalmente, co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, este novo supermercado inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Por exemplo, o novo moble de caixa Mercadona desenvolveuse en colaboración co Instituto de Biomecánica de Valencia. A tenda tamén dispón de zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como un comedor máis equipado e uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Ademais, esta Nova Tenda Eficiente de Mercadona está completamente conectada tecnoloxicamente, mediante a integración dunha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras para os traballadores cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; isto facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea.

Aforro enerxético: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40 % o consumo enerxético respecto ao modelo de tenda convencional, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novos mobles de conxelado máis eficientes enerxeticamente e respectuosos co medio ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente. 

Con estas aperturas, os clientes de Mercadona beneficiaranse da súa coñecida política comercial SPB (Sempre Prezos Baixos), que a compañía utiliza de forma exclusiva e que consiste en garantir o menor prezo unitario dos produtos, coa mellor calidade, de forma permanente. Así, Mercadona pode ofrecerlles aos seus clientes, con independencia de quen fabrique o produto, unha oferta eficaz coa máxima calidade e ao mínimo prezo posible.

Mercadona en Sevilla

Coa apertura, hoxe, do novo supermercado en La Rinconada, Mercadona conta en Sevilla con 71 establecementos (serán 72 no momento do peche de 2021) e un bloque loxístico situado no municipio de Huévar del Aljarafe. En conxunto, no momento do peche do pasado exercicio sumaba un cadro de persoal con emprego estable e de calidade de 4.473 persoas.

Supermercado de Mercadona en La Rinconada, SevillaNova tenda eficiente de Mercadona en La Rinconada, Sevilla.

Tenda eficiente de Mercadona en La Algaba, SevillaNovo supermercado de Mercadona en La Algaba.