Caldo de Polo Hacendado de Mercadona no lineal

O Caldo de Polo de Mercadona eleva as vendas un 23 % ata 84.000 litros ao día polos cambios de hábitos do consumidor

12 de novembro de 2020
  • A chegada do inverno aumenta as compras deste produto ideal para consumir na casa con pasta e arroz, así como para cociñar calquera tipo de guiso ou consomé.
  • O Provedor Totaler guipuscoano Interal elabora este produto no seu centro da localidade de Funes (Navarra).

Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, aumenta as vendas de Caldo de Polo Hacendado un 23 % ata os 84.000 litros ao día, polos cambios de hábitos do consumidor.  

Aínda que é un produto de venda habitual en España durante todo o ano, coa chegada do inverno os “Xefes” (clientes) elíxeno en maior medida xa que, canto máis frío vai, maior é o consumo de pratos quentes. O Caldo de Polo Hacendado de Mercadona é ideal para tomar na casa con pasta e arroz, así como para calquera tipo de guiso ou consomé.

O Provedor Totaler guipuscoano Interal produce o Caldo de Polo Hacendado nas súas instalacións da localidade de Funes (Navarra), en formato de paquetes de dous bricks de litro, con opción divisible.

Caldo de Polo Hacendado de MercadonaCaldo de Polo Hacendado, no lineal de Mercadona.

Logo EActiVate