- A compañía reforza o sabor desta bebida e aposta por un toque fresco e afroitado.
- O Provedor Totaler Contri elabora este produto nas súas instalacións de Italia.
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, renovou a calidade do Lambrusco Tinto para facelo máis intenso e equilibrado. A compañía reforza o sabor desta bebida e aposta por un toque fresco e afroitado.
O Lambrusco Tinto de Mercadona, dispoñible nas máis de 1.600 tendas que a compañía ten situadas en España e Portugal dende finais do mes de xuño, é elaborado polo Provedor Totaler Contri nas súas instalacións de Italia.
Calidade Total ao mellor prezo
Mercadona puxo en marcha a estratexia SPB (Sempre Prezos Baixos) en 1993, despois de observar e constatar que os produtos que máis se vendían eran os que tiñan unha Calidade Total ao mellor prezo, sempre nese orde; e non cambiaban constantemente o seu custo. Durante todos estes anos, a compañía non deixou de apostar pola calidade, que é un dos retos principais aos que a diario se enfrontan todos os departamentos da cadea e cuxo impulso representa unha clara oportunidade para poder seguir ofrecéndolle ao “Xefe” (cliente) produtos, un a un, diferenciais.
E todo a través dunha estratexia que fomenta o consumo consciente e crítico, que se guía por criterios sociais e medioambientais, e que persegue un obxectivo claro: garantir un consumo de produtos da máxima calidade co menor impacto posible e axudar así a mellorar a calidade de vida das persoas que habitan este planeta e das xeracións futuras.