- Destaca a mellora do turrón duro, onde a compañía incrementa a porcentaxe de améndoas.
- O Provedor Totaler Sanchis Mira é o responsable de elaborar estes produtos nas súas instalacións situadas en Xixona (Alacant).
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, dentro da súa campaña de Nadal “O mellor para dar o mellor” -onde selecciona unha serie de produtos para que os “Xefes” (clientes) ofrezan aos seus durante estas datas-, reforzou a calidade de 14 dos seus turróns Hacendado con novas receitas e formatos.
Entre as melloras destes doces, elaborados polo Provedor Totaler Sanchis Mira nas súas instalacións situadas en Xixona (Alacant), destaca o cambio de receita do turrón duro, onde se aumentou a porcentaxe de améndoas; a do turrón de cacahuete frito con mel, mellorando a torradura deste ingrediente; ou ben, o do turrón de coco, onde se mellorou a textura e a pastilla pasou de 150 a 200 gramos.
Calidade Total ao mellor prezo
Mercadona puxo en marcha a estratexia SPB (Sempre Prezos Baixos) en 1993, despois de observar e constatar que os produtos que máis se vendían eran os que tiñan unha Calidade Total ao mellor prezo, sempre nesa orde, e non cambiaban constantemente o seu custo. Durante todos estes anos, a compañía non deixou de apostar pola calidade, que é un dos retos principais aos que a diario se enfrontan todos os departamentos da cadea e cuxo impulso representa unha clara oportunidade para poder seguir ofrecéndolle ao “Xefe” (cliente) produtos, un a un, diferenciais.
E todo a través dunha estratexia que fomenta o consumo consciente e crítico, que se guía por criterios sociais e medioambientais, e que persegue un obxectivo claro: garantir un consumo de produtos da máxima calidade co menor impacto posible e axudar así a mellorar a calidade de vida das persoas que habitan este planeta e das xeracións futuras.
Lineal con turróns en Mercadona.