- A compañía elimina o aceite, a glicosa e os conservantes deste aperitivo saudable, caracterizado por ser unha fonte de fibra e enerxía.
- O Provedor Totaler Importaco Casa Pons prepara este produto nas súas instalacións de Beniparrell (Valencia).
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, reformulou a composición dos Dátiles Sen Óso da marca Hacendado para facelos máis naturais. Eliminou o aceite, a glicosa e os conservantes da lista de ingredientes, reforzando a calidade deste aperitivo saudable caracterizado por ser unha fonte de fibra e enerxía. Ademais, incorporouse un peche no envase para mellorar a conservación do alimento.
Este froito, que se utiliza tanto como aperitivo para picar entre horas, como substituto do azucre e para pratos de todo tipo como ensaladas, é preparado polo Provedor Totaler Importaco Casa Pons nas súas instalacións de Beniparrell (Valencia).
Calidade contundente a prezos imbatibles
En 1993, Mercadona puxo en marcha a estratexia SPB (Sempre Prezos Baixos), tras observar e constatar que os produtos que máis se vendían eran os que tiñan unha calidade contundente a un prezo imbatible, sempre por esa orde, e non cambiaban constantemente de prezo. Durante todos estes anos, a compañía non deixou de apostar pola calidade, que é un dos retos principais aos que a diario se enfrontan todos os departamentos da cadea e cuxo impulso representa unha clara oportunidade para poder seguir ofrecéndolle ao “Xefe” (cliente) produtos, un a un, diferenciais.
E todo a través dunha estratexia que fomenta o consumo consciente e crítico, que se guía por criterios sociais e medioambientais, e que persegue un obxectivo claro: garantir un consumo de produtos da máxima calidade co menor impacto posible e axudar así a mellorar a calidade de vida das persoas que habitan este planeta e das xeracións futuras.
Dátiles Sen Óso da marca Hacendado nun supermercado de Mercadona.
Dátiles Sen Óso da marca Hacendado.