Almacén para a venda en liña de Mercadona en València

Mercadona inicia as probas do seu proxecto de compra en liña en València

21 de maio de 2018
  • O novo “Laboratorio” en liña, dispoñible inicialmente no centro da cidade de València, nace co obxectivo de probar, aprender e ir mellorando o servizo e amplialo progresivamente ao resto da cidade e aos municipios próximos nos vindeiros meses.
  • Este novo sistema de compra en liña, que convive co actual para o resto de zonas e cidades, conta cunha nova páxina web e aplicación móbil para facer máis fácil e rápido o proceso de compra.
  • O proxecto en liña deseñouse para ofrecerlle unha mellor  experiencia de compra ao cliente,  onde a compañía contempla a implantación de distintas iniciativas, como o vehículo de tres  temperaturas deseñado ad hoc, co que se reduce o tempo de transporte e descarga e se garante a frescura.
  • O equipo está composto por 240 persoas, entre enxeñeiros informáticos, deseñadores, product managers, persoal de almacén, especialistas das seccións de frescos igual que hai nas tendas, repartidores e atención ao cliente.
  • Tras investir 12 millóns de euros na construción dun novo centro de distribución para a compra en liña no polígono Vara de Quart  de València.

Mercadona lanza hoxe en València o seu novo servizo de venda en liña a través dunha proba piloto (denominada "Laboratorio"). Para iso, construíu o seu primeiro almacén, exclusivamente para a venda en liña, no polígono de Vara de Quart  de València. Dende o devandito centro loxístico, denominado “Colmea”, Mercadona en liña dálle servizo ao centro da cidade, e incrementará de forma progresiva as zonas de servizo a  toda a área de València  e a algúns municipios próximos.  

O novo servizo de web de Mercadona estará dispoñible en 14 códigos postais de València

Mercadona empeza este servizo como unha proba piloto nunha zona inicial. Aqueles clientes que residan en códigos postais que non sexan cubertos pola "Colmea" de València, poderán seguir comprando como ata agora pola web clásica de compra en liña. En función da evolución do proxecto, a empresa irá expandindo o servizo a outras zonas de València  e en próximos anos a novas cidades, sen que para iso haxa aínda datas concretas.

O obxectivo do “Laboratorio” é probar o servizo e aprender, tanto co traballador como co cliente en liña, para ir mellorándoo coas súas achegas. Para este novo  modelo, que convive co servizo clásico no resto das zonas e que mantén a mesma tarifa (7,21€/pedido), a compañía desenvolveu unha nova web de compra e dúas aplicacións móbiles (iOS e Android). Todos os clientes de Mercadona, independentemente da zona na que residan, poderán acceder á nova tenda en liña, pero só aqueles nos códigos postais do centro de València, poderán realizar a súa compra co novo servizo.

Esta primeira versión de Mercadona en liña, máis intuitiva e fácil de navegar, presenta unha funcionalidade e un deseño que é o resultado da coinnovación de Mercadona cos seus clientes. Ao longo dos últimos meses fíxose comprobacións con eles para coñecer as súas necesidades e aprender da súa experiencia de compra. A oferta neste inicio será moi parecida á das tendas físicas e os produtos poderanse localizar a través das Categorías ou do buscador. O cliente dispoñerá de fotos de cada produto e de toda a información relevante.

O obxectivo da compañía é servir a compra semanal completa dos seus clientes e, pola tanto, conta cun pedido mínimo de 50€. As compras pódense pagar polo momento unicamente con tarxeta bancaria. A entrega ao cliente en liña é a partir do día seguinte de realizar o pedido, de luns a sábado de 07:00h a 22:00h e en tramos de 1 hora.

O proxecto conta actualmente cun cadro de persoal de máis de 240 traballadores formado por enxeñeiros informáticos, product managers, deseñadores, persoal de almacén, especialistas das seccións de frescos igual que hai nas tendas físicas, repartidores e atención ao cliente.

Juana Roig, directora xeral do proxecto en liña de Mercadona, destacou: “Mercadona é nova no mundo dixital e temos moito que aprender. Non obstante, cremos que, con humildade e esforzo e grazas a contar coa sólida estrutura de Mercadona, estamos nunha boa posición para abordar o reto da venda en liña en alimentación”.

Máis frescura e eficiencia: “Colmea” exclusiva e vehículos 3 temperaturas

Este novo Almacén en liña, de 13.000 metros cadrados e cun investimento de 12 millóns de euros, incorpora eficiencia ao proceso de preparación e envío de pedidos ao centralizalos todos nun mesmo punto e facilitar a organización destes segundo o tipo de produto: secos, frescos, refrixerados e conxelados. Ademais, Mercadona en liña prepara os pedidos do produto fresco o mesmo día da entrega ao cliente, isto garante a máxima calidade e frescura. Igualmente, a área de conxelados organizouse para que a súa preparación sexa perimetral, isto evita que o traballador teña que realizar o pedido dende o interior da cámara de conxelado, eliminando así sobreesforzos. Así mesmo, a tecnoloxía da que dispón este novo servizo supón un reforzo da produtividade e eficiencia, multiplícaa ata 4 veces máis que no sistema actual de preparación de pedidos na tenda.

Respecto ao transporte, deseñouse xunto co provedor valenciano especialista en carrocerías, Subiela, uns vehículos de repartición exclusivos para a venda en liña. Os vehículos teñen no seu interior 3 zonas de temperatura distintas adaptadas para cada tipo de produto. Ademais, o vehículo incorpora un sistema de descarga mecanizado que minimiza a manipulación da carga, coa consecuente redución de sobreesforzos por parte do traballador e a diminución de tempo de descarga. Ademais, existen dous modelos distintos, un que permite transportar ata 15 pedidos, e outro para as zonas de difícil acceso, de ata 9 pedidos por viaxe.

A proba piloto realizarase no centro de València

Imaxe de cabeceira: Interior da “Colmea”, almacén para a venda en liña situado en València. 

Traballador do almacén en liña Traballador do almacén en liña “Colmea”  de València.

Traballadora do forno do almacén en liña Forneira do almacén en liña “Colmea”  de València.

Vehículo 3 temperaturas e descarga mecanizadaRepartidor con vehículo 3 temperaturas e descarga mecanizada en València.

Repartidor de Mercadona en liña con vehículo 3 temperaturas e descarga mecanizadaRepartidor con vehículo 3 temperaturas e descarga mecanizada en València.

Exterior do almacén para a venda en liña de Mercadona en ValènciaExterior da “Colmea”, almacén para a venda en liña situado en València.