Mercadona inaugura su Nuevo Modelo de Tienda Eficiente
Os dous primeiros supermercados con este novo modelo están en Puerto Sagunto (Valencia) e na localidade de Peligros (Granada)

Mercadona inaugura o seu novo modelo de tenda eficiente e investirá 180 millóns de euros en reformas en 2017

14 de decembro de 2016
  • O Novo Modelo de Tenda Eficiente mellora a experiencia e optimiza o tempo de compra dos “Xefes”, ademais de xerar un aforro enerxético de ata o 40% respecto a unha tenda tradicional.
  • Presenta un deseño totalmente renovado con novidades en todas as seccións, novos dispositivos electrónicos para unha xestión interna informatizada e unha mellor xestión da oferta.
  • Durante 2017, a compañía prevé reformar e renovar 125 tendas repartidas por toda España.

Mercadona, empresa de supermercados de capital 100% español e familiar, pon en marcha hoxe un Novo Modelo de Tenda Eficiente, que mellora e optimiza a experiencia de compra dos seus “Xefes”, como internamente a compañía denomina os seus clientes. Para iso, ten previsto investir 180 millóns de euros en reformar e renovar durante 2017, 125 tendas repartidas por toda España. Os dous primeiros establecementos que contan xa con este Novo Modelo de Tenda están situados en Puerto Sagunto (Valencia) e na localidade de Peligros (Granada). 

O Novo Modelo de Tenda, máis eficiente, en cuxa construción participaron 65 provedores, renova o deseño de tenda por ambientes iniciado no ano 2000, ao mellorar a distribución, a decoración e a disposición das seccións. A compañía presentou un deseño totalmente renovado con novas cores e materiais, tanto na fachada exterior de acceso ao supermercado como na distribución das distintas seccións. Aposta por amplos espazos diáfanos que facilitan a entrada de luz natural e cores cálidas na delimitación das distintas seccións, ao tempo que conta con instalacións ecoeficientes. 

Novidades en todas as seccións

O Novo Modelo de Tenda presenta novidades en todas as seccións e delas benefícianse tanto os “Xefes”, como os traballadores, os provedores e a sociedade. Por exemplo, nova entrada con dobre acristalamento que evita correntes, lineais específicos de leite fresco e zumes refrixerados, góndola central na perfumería para a cosmética especializada e nova exposición da peixería para os produtos de cuncha, entre outros. 

O novo deseño busca ofrecer un mellor servizo para facilitar o acto de compra dos clientes mediante a ampliación dos corredores de froita e verdura, un novo modelo da cesta da compra e dous modelos de carros, moito máis ergonómicos e eficientes. 

Co obxectivo de facilitar as tarefas diarias dos traballadores, o novo modelo inclúe múltiples medidas para mellorar a ergonomía e eliminar sobreesforzos. Para o deseño do novo moble de caixa, Mercadona contou coa colaboración do Instituto de Biomecánica de Valencia. Ademais diso, a compañía redeseñou as zonas comúns para que os empregados gocen dunha maior comodidade nos seus momentos de descanso, así como unha zona de comedor máis equipada ou uns armarios persoais máis amplos e cómodos.

Aforro enerxético e xestión totalmente informatizada: tenda ecoeficiente

A nivel medioambiental, tomáronse medidas que permiten reducir ata un 40% o consumo enerxético, debido á mellora do illamento térmico e acústico, optimizando os materiais e o grosor de paredes e teitos e con novas arcas de conxelado máis eficientes e respectuosas co ambiente. Ademais, conta cun sistema de iluminación LED automatizado que se regula segundo zonas e momentos do día, para unha xestión enerxética moito máis eficiente.  

Igualmente, o Novo Modelo de Tenda integra unha serie de dispositivos electrónicos e ferramentas colaboradoras, cos que poder compartir información dende calquera sección da tenda; o que facilita a autoxestión de cada supermercado e axiliza os procesos de toda a cadea. Isto supuxo, durante 2016, un investimento total de 10 millóns de euros en I+D+i en melloras informáticas, en cuxo desenvolvemento colaboraron máis de 130 técnicos especialistas, e están previstos 5 millóns de euros máis nas reformas de 2017. Entre os novos dispositivos encóntranse, entre outros, a liña de caixas, as balanzas ou o uso de tabletas electrónicas que substitúen o papel para realizar xestiones administrativas. Todo iso permite optimizar os procesos e coñecer a xestión da tenda en tempo real, o que facilita a toma de decisións e contribúe a unha maior axilidade, especialmente, na xestión dos produtos frescos.  

Mercadona tamén redeseñou a súa páxina web corporativa, que actualiza o deseño anterior e mellora a usabilidade e comunicación cos usuarios. A nova web, máis sinxela, intuitiva e adaptable a dispositivos móbiles, supuxo un investimento de 1 millóns de euros e no seu desenvolvemento colaboraron máis de 30 técnicos especialistas. 
 

Mercadona. Peligros, Granada Mercadona. Peligros, Granada. Mercadona. Peligros, Granada. Mercadona. Puerto de Sagunto, Valencia.

 

 

Novo Modelo de Tenda Eficiente Mercadona

Descargar