- O motivo do incremento deste pan de estilo italiano é que o cliente descubriu novos usos, como masa para elaborar pizzas ou como alternativa ao pan tradicional, xa que aguanta varios días na casa mantendo perfectamente a súa calidade.
- O Provedor Totaler Delibreads Europe reforza a produción deste produto nas súas instalacións de Llíria (Valencia) para garantir a súa subministración en toda a cadea.
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, duplica as vendas da Piadina de Hacendado, pan de estilo italiano, polos cambios de hábitos do consumidor. O motivo deste incremento débese a que os “xefes” (clientes) descubriron novos usos deste, como masa para elaborar pizzas ou como alternativa ao pan tradicional, xa que aguanta varios días na casa mantendo perfectamente a súa calidade.
A Piadina de Mercadona, que habitualmente se consome dobrada e se reenche ao gusto tanto de produtos salgados como doces, véndese en toda a cadea e é elaborada polo Provedor Totaler Delibreads Europe nas súas instalacións situadas en Llíria (Valencia), cuxa produción foi reforzada para garantir o seu abastecemento nas máis de 1.600 tendas que a compañía ten situadas en España e en Portugal.
Piadinas no lineal de Mercadona.
Piadinas no lineal de Mercadona.